Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Kvalita neodpovida standardu, jde o velmi lacinne napodobeniny ktere jsou v pripade hracek pro psy velmi nebezpecne. Doprava neni zdarma a jak uvadi spolecnost tak penize opravdu zpet nedostanete. To potvrzuji lide po celem internetu. Cemu ale nerozumim je fakt jak muze takova podvodna spolecnost fungovat tak dlouho a suverene mit reklamy na socialnich sitich bez toho aniz by je kdokoli zastavil. Samozrejmosti je samozrejme absence faktury ci jakehokoli dokladu. Je to protipravni ale vesele funguji dal.
Řešení není vzhledem k tomu že společnost vědomě okrádá spotřebitele.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, faktúra je automaticky zasielaná na e-mailovú adresu. Poplatok je za dobierku, čo je jasne uvedené pri objednávaní. Ak zákazník nie je spokojný s výrobkom má nárok na odstúpenie od zmluvy do 14 dni. Peniaze mu budú určite vrátené. Bližšie informácie na info@vigoshop.cz.
Pekný deň, Vigoshop
Toto mi pisete i do e-mailu nic mene neni to pravda. Zadna faktura nedosla. Prisla mi informace o tom ze budete dorucovat zbozi ne ze bude zbozi ulozeno na poste. Na vasem webu pisete doruceni zdarma! Dale jste nereagoval na pro psy absolutne nevhodny material? Zameril jsem se na vasi spolecnost a vsude kde jsou ma vas recenze jsou otresne! Penize nevracite, kvalita je absolutne neodpovidajici a vse co pise jsou vlastne lzi. Nejdrive na urace ceske obchodni inspekce zjistim jak postupivat popripade jim zaslu zbozi od vas a podle reakce budu postupovat dale. To co delate je dle meho nazoru klamani spotrebitele. Me nejde o tech 353kc jako spise o stahnuti z prodeje vasich udajne interaktivnich hracek ktere ohrozuji psa na zivote! Tedy pro zatim vas poprosim tu fakturu. Poprosim nepsat ze ste mi ji posilali ale o to aby jste mi ji opravdu poslali. Dekuji Svejkovsky
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý deň, tak ako sme Vám už napísali správu na mail, ak nemôžete doklad dohľadať Vám ho samozrejme zašleme znovu. V našej spoločnosti už podnikáme kroky na testovanie hračky, mali sme totiž zaručené, že hračka je bezpečná. Ak sa opak preukáže pravdou ju samozrejme stiahneme s predaja. Nie je v našom záujme akokoľvek ohrozovať bezpečnosť. Tak ako je v našom záujme vyriešiť vec k spokojnosti zákazníka. Nie sme podvodná spoločnosť. Nie je u nás problém z vrátením peňazí, čo Vám aj písomne potvrdíme.
Pekný deň, Vigoshop
Dobry den,
Doklad jste mi zaslali az po me urgenci. Take jste me pozadali o bankovni udaje k navraceni penez. Mic mene penize jste zadne neposlali. Podotykam ze hracka ani neni urcena pro psy vzhledek k faktu ze na obalu je uvedeno do jakeho roku nesmi clovek-dite hracku uzivat. Cili uz z obalu je patrne ze hracka pro psy ani neni urcena. Jestli ze jednate fer pak vas poprosim o vysvetleni jak je mozne ze hracky vydavate jako pracky pro psy kdyz pro psy podle obalu ani nejsou urcene? Bohuzel co tvrdite se neshoduje s tim co o vas spotrebitel uvadi v nejruznejsich recenzi na internetu. I zde toho bylo dost cili se nedomnivam ze vase spolecnost jedna v souladu se zakone atd.
Svejkovský
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý deň, faktúra je automaticky zasielaná na mail, takže predpokladom je, že ju máte v niektorej zo schránok. Ako sme sa už vyjadrili, dali sme hračku sami otestovať. Čo sa týka vrátenia peňazí, overíme situáciu v našom účtovníctve a oboznámime Vás mailom.
Pekný deň, Vigoshop
Dobry den,
pak tedy nez mohu doufat ze mi penize nebudou chodit stejnym zpusobem jako faktura. Fakt ze jste se nevyjadrili k obalu ktery jasne indikuje pro koho je hracka vlastne urcena mi jen potvrdila co jsem si od pocatku myslel.
Svejkovsky
Dobrý deň, peniaze sme včera poslali na Váš účet, dnes by už mali byť u Vás. Čo sa týka vyjadrenia, vec je vo fáze riešenia. Akákoľvek infomácia z našej strany by nebola presná. Ďakujeme za pochopenie.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Peníze přišly na můj účet čili v tomto ohledu obchodník věc vyřešil.
Nic méně mě spíše zajímá jestli neodpovídající produkt byl stažený z prodeje. Více než ty 3 stovky mě zajímá jestli se nebude opakovat tato nepříjemná situace s jiným obsazením. Kdyby kdokoli další hračku psovi dal, nemuselo by to dopadnout dobře.
Děkuji Svejkovský
Dobrý deň, samozrejme, výrobok v čase testovania nemáme v ponuke.
Pekný deň, Vigoshop
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Čekám na závěr společnosti. Stále testuje.
Děkuji
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohla sdělit výsledek, jakmile to bude možné.
Dobrý deň, z našej strany je sťažnosť uzavretá.
Pekný deň, Vigoshop
Dobrý den, vaše společnost prodává/prodávala vadný a nebezpečný šmejd a z tohoto důvodu jsem jako spousta dalších přizpěl zkušeností. Měli by jste mít v sobě alespoň trosku slušnosti a informovat spotřebitele o vašem stanovisku k problémovému produktu. Děkuji Svejkovský
Vzhledem na výše uvedené nám bohužel nezbývá nic jiného než stížnost uzavřít.
Hodnocení: