Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka (č, 21547971) a zároveň úhrada ze dne 12.6. 2017:
mobil Xiaomi Redmi 4x, 3/32 GB, černý, uhrazená cena 3 699,- Kč.
Doručená zásilka dne 2.8.2017 (!):
mobil Xiaomi 4, 2/16 GB, stříbrný, určený pro čínský trh
Požaduji vrácení platby (č.ú. 890138123/0800).
Při dodání zásilky na mou adresu tato obsahovala pouze zapečetěné balení přístroje a adatper do zásuvky. Žádná další dokumentace nebyla přiložena.
Nesprávně dodané zboží jsem odeslal zpět. Mohu doložit kopií doprovodného dopisu,rovněž videonahrávkou při balení nepoškozeného, plně funkčního produktu a následnou emailovou komunikací, ze které je zřejmé, že vrácená zásilka byla doručena.
Následná emailová komunikace, kde bylo přislíbeno vrácení peněz, je rovněž k dispozici.
Mobil funkční. Dokud mě syn neupozornil,že mi poslali naprosto jiný, navíc o 1000,- Kč levnější model.
Vrácení platby ve výši 3699,- Kč na č.ú. 890138123/0800.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.