Společnost


Petr Šrámek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3247Spor s internetovým připojením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2014, před 11 lety

Zdeněk Zavázal

Znění stížnosti

Dobrý den už přibližně půl roku řeším spor o tom že mě nefunguje internet tak jak mám ve smlouvě zní že je rychlost 16/16 MB/s sice agregovaně ale stejně 80% dne to běží pod určitých 6MB/s ale spor se jedná o tom že je to nestabilní bohužel každý den skoro každou hodinu skáče připojení na velmi nízké hodnoty okolo 1/1 MB/s zasílal jsem i printscreeny z obrazovky z měřičů rychlosti. Bohužel jsem i volal ale vždycky pan Šrámek odpoví tím způsobem že zrovna v tuhle chvíli tam problém nevidí a že si to vymýšlím a má i jiné výmluvy nebo prostě to ani neřeší píšu mu emaily, sms, taky ho kontaktuji telefónem ale většinou je to marně protože ten spor už prý odmítá řešit internet jsme si pořídily kvůli tomu aby jsme mohli hrát hry ale bohužel s tou stabilitou a s latencí která je je to takřka nehratelné. Díky tomu že není ochoten to nijak řešit jsem chtěl rozvázat smlouvu ale opravdu odmítám zaplatit tolik peněz co mi říkal když ta poskytovaná služba ani nefunguje. Bohužel si připadám dost bezmocně tak jsem chtěl kontaktovat někoho jako jste vy aby jste mě pomohli z téhle situace nějak ven


Produkt

Poskytování internetu, Tarif : F15000, měsíční cena 750 Kč včetně dph 21%, 16/16 mb/s agregovaně,


Požadované řešení

Bohužel už jsem zkoušel řešit tento přes půl roku zatím bez výsledků. Bohužel pan poskytovatel nebere tu nestabilitu a pořád mě vyhrožoval že mě nechá zpoplatnit služby servisního technika který tady byl přibližně před 3 - 4 měsíci. A podotýkám že se neřešil nijaký problém stability ale jenom vyměnil anténu která byly vadná a od té doby se to jiná návštěva neřešila a z mého pohledu jsem posílal už kolikrát to že to nefunguje bohužel pan Šrámek vždycky odvětí tím že nemá čas to řešit a když potom tak koná bez upozornění se začne v podstatě hrabat vzdáleně v zařízení a bohužel se nikdy nedozvím ani to kdy se ta služba vypne. Takže se to čas od času najednou vypne a musím čekat třeba tak hodinu na to aby služba znovu fungovala. Což když používám internet nebo bych zrovna dělal třeba test který je online do střední školy tak se mě to přeruší a nebudu mít jak vysvětlit to že jsem ten test nedodělal a může mě to dost silně ohrozit známku. Nebo kdybych pracoval po internetu a neuložil si něco tak bych taky mohl celou tu práci ztratit...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 13:58, před 11 lety

Poskytovatel internetového připojení je povinen dodávat službu o určité kvalitě, která je sjednána ve smlouvě. Doporučujeme uplatnit písemnou reklamaci z důvodu vadného poskytování služby. Reklamaci lze uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Pokud službu bylo možno využít jen částečně pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu. Nevyhoví-li podnikatel poskytující veřejně dostupné služby elektronických komunikací reklamaci, je spotřebitel oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Řízení podléhá správnímu poplatku.
Při ukončení smlouvy, která je sjednána na dobu určitou, nemůže poskytovatel po spotřebiteli požadovat více než jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Ostatní podmínky pro zrušení smlouvy je nutné posoudit, protože dle zákona o elktronických komunikacích platí, že smluvní ujednání, která by obsahovala takové podmínky a postupy pro ukončení smlouvy, které jsou odrazující od změny poskytovatele služeb elektronických komunikací, jsou neplatná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2014 21:48, před 11 lety

Dobrý den,

služba u zákazníka byla dodávaná dle sjednaných podmínek, v příloze zasílám podklady z dohledu sítě pro linku pana Zavázala, kde je vidět reálně dosažená rychlost, kterou uživatel využil a také bezproblémový stav jeho bezdrátové jednotky v den kdy službu reklamoval.

Celý problém je v tom, že se uživatel dožadoval garantované latence na herní server umístěný někde ve Švýcarsku, aby mohl hrát online hry. To ovšem služba přístupu k síti internet, nezaručuje a hlavně ani technicky NEMŮŽE zaručit!

Pan Zavázal by si musel objednat službu vyhrazeného datového okruhu, kde by bylo možné tento parametr technicky zaručit.

Uživateli bylo nabídnuto možnost využití DSL připojení, které dle jeho zkušeností má lepší peering s daným herním serverem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 13:27, před 11 lety

Technické hledisko této situace nám nepřísluší hodnotit. Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení spotřebitelských sporů, kdy obě strany mají zájem na smírném řešením konfliktu. Nemusí se tedy nutně jednat o stav vyhrát nebo prohrát, ale o cestu k nalezení společného kompromisu. Pokud se subjekty domnívají, že změnou smlouvy lze uvedené problémy odstranit, je pouze na nich, aby si podmínky této změny sjednali tak, aby vyhovovaly obou zúčastněným.
V případě, že se spotřebitel domnívá, že služba není poskytována v kvalitě smluvené ve smlouvě, je nutné dodržet postup popsaný v našem předchodzím stanovisku. Poskytovatel služby je povinen na reklamaci odpovědět písemně nebo v textové podobě tak, aby mohl prokázat, že rozhodnutí o reklamaci spotřebiteli doručil. Spotřebitel se následně může obrátit na Český telekomunikační úřad, který o reklamaci rozhodne. V této souvislosti upozorňujeme na krátké lhůty, které jsou spojeny se zánikem práva. Správní poplatek činí 100 Kč. Vyřizování reklamace nemůže být spojeno s nějakými poplatky, pokud se nejedná o šikanózní výkon práva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 20:15, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.