Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, zaregistrovala jsem se na této seznamce be2 za měsíční poplatek 149,- byla jsem tam 3x a pak již ne s tím že členství vyprší a dále jsem to neřešila.Za cca 2 měsíce mi přišel email, že jim dlužím 2530,- Kč za premiové členství, které mi automaticky prodloužili. Je to podvod na lidi, kteří bohužel dostatečně nečtou podmínky. Dluh jsem tedy zaplatila s tím, že chci okamžitě smazat profil, a vymazat své osobní udaje z databaze a nikdy již nechci prodloužit žádné další členství! Mohu ale veřit že to skutečně udělají? Jak se mohu bránit, nebo co mám požadovat abych s tím mohla když tak disponovat a branit se kdyby mi chtěli opět něco stáhnout?
Děkuji, Danišová
Dluh jsem zaplatila a žádala bych email, či dopis, kde mi potvrdí zrušení mého profilu, vymazání mych osobních udajů z databáze a již nikdy neprodlužování žádného členství. Odmítám mít cokoliv společného s touto seznamkou.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslala, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat si částky po konci závazku.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na uvedený email michal.hlavacek@be2.com jsem Vás kontaktovala již 3.5.2019 ihned co jsem uhradila "dlužnou částku" 2530,- Kč. Dle mě velice nefér jednání a proto žádám opakovaně, aby mi byl celý profil zrušen, mé údaje vymazány a již nechci mít s Vámi jakýkoliv kontakt! Chci v emailu potvrzení, že je mezi námi vše ukončeno!
Danišová
Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji k aktivnějšímu přístupu k řešení problému.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.