Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3248Třetí reklamace stejné vady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2014, před 11 lety

Jan Sigmund

Znění stížnosti

Tablet zakoupen 18.12.2012 Už po třetí se u něj projevila závada zamáčklého tlačítka on/off. Tablet jsem již dvakrát reklamoval, ale vada se objevila znovu. Proto jsem při předložení třetí reklamace požádal o odstoupení od smlouvy. Tablet si převzali, můj požadavek do protokolu zapsali, přesto ho nerespektovali, a bez mého souhlasu provedli opakovanou opravu, u které tvrdily že opravili jinou komponentu. Prodávající nereagoval ani na písemné odstoupení od smlouvy. Reagoval až po zveřejnění v diskuzi na portálu Heuréka. Přesto stále tvrdí že se jedná o jinou vadu, tudíž nárok na odstoupení nevznikl.Dále poslána přežalobní výzva, na kterou odpověděl jejich právník,z jejich strany 3-tí oprava jiné vady.
Vada se ale projevila 3 x stejně.


Produkt

Tablet GoClever r83


Požadované řešení

Odstoupit od smlouvy s vrácením zaplacené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:32, před 11 lety

V případě posouzení, zda se jedná o stejnou či různou závadu je zásadní projev vady seznatelný spotřebiteli. K tomuto rozlišování se vyjádřil i Nejvyšší soud ve svém usnesení sp. zn./č. j.: 33 Cdo 2979/2012, kde je vyjádřena právní věta: O stejné vadě lze hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2014 02:13, před 11 lety

Dobrý den, pane Sigmunde,

pokud se nemýlím, tak tuto záležitost již řešíme ve stížnosti z 27.5. Prosím o uzavření této stížnosti - bez hodnocení.

Děkuji

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2014 09:11, před 11 lety

Děkujeme za upozornění. Tuto stížnost z tohoto důvodu uzavíráme, v řešení lze pokračovat ve stížnosti č. 3303.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.