Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tablet zakoupen 18.12.2012 Už po třetí se u něj projevila závada zamáčklého tlačítka on/off. Tablet jsem již dvakrát reklamoval, ale vada se objevila znovu. Proto jsem při předložení třetí reklamace požádal o odstoupení od smlouvy. Tablet si převzali, můj požadavek do protokolu zapsali, přesto ho nerespektovali, a bez mého souhlasu provedli opakovanou opravu, u které tvrdily že opravili jinou komponentu. Prodávající nereagoval ani na písemné odstoupení od smlouvy. Reagoval až po zveřejnění v diskuzi na portálu Heuréka. Přesto stále tvrdí že se jedná o jinou vadu, tudíž nárok na odstoupení nevznikl.Dále poslána přežalobní výzva, na kterou odpověděl jejich právník,z jejich strany 3-tí oprava jiné vady.
Vada se ale projevila 3 x stejně.
Tablet GoClever r83
Odstoupit od smlouvy s vrácením zaplacené částky.
|
Tweet |
V případě posouzení, zda se jedná o stejnou či různou závadu je zásadní projev vady seznatelný spotřebiteli. K tomuto rozlišování se vyjádřil i Nejvyšší soud ve svém usnesení sp. zn./č. j.: 33 Cdo 2979/2012, kde je vyjádřena právní věta: O stejné vadě lze hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Dobrý den, pane Sigmunde,
pokud se nemýlím, tak tuto záležitost již řešíme ve stížnosti z 27.5. Prosím o uzavření této stížnosti - bez hodnocení.
Děkuji
Petr Macek
Děkujeme za upozornění. Tuto stížnost z tohoto důvodu uzavíráme, v řešení lze pokračovat ve stížnosti č. 3303.