Společnost


Quikset s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32488Neuznaná reklamace již podruhé i přes důkazní prostředky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2019, před 6 lety

Lucie Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den, přítel zakoupil u této společnosti mobilní telefon na jméno Robin Antoš, Šardice. Při první reklamaci nám vyměnili komplet telefon a zaslali jiný, avšak zpět poslali nefunkční nabíječku, která byla v pořádku,, poté přestal mobil zvonit. Neslyší budík ani když někdo volá, ani touch ID nedělá zvuky, co má, tak jsme poslali telefon zpět, reklamace byla zamítnuta. Po vrácení jsem vše natočila, že to nezvoní a poslala jsem dokonce dvě videa a telefon jim vrátila zpět, že je opravdu NEFUNKČNÍ, avšak reklamace byla opět zamítnuta, neboť jim to nedělalo... I přes videa, která tuto závadu ukazují nevyhověli naší reklamaci. Požaduji vrácení peněz v plné výši.

Děkuji

LS


Produkt

Iphone 7, Black, 32GB


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, neboť mobil je zcela nepoužitelný a neplatila jsem 10 měsíců splátky, aby byl z toho 3 na reklamaci..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 12:47, před 6 lety

Pokud prodejce telefon vrátil z reklamace s tím, že se reklamovaná závada při testování neprojevila, je možné s tímto vyřízením reklamace nesouhlasit a poskytnout prodejci důkaz o tom, že vada existuje (např. fotografií či videozáznamem, nebo až znaleckým posudkem).

Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Náklady na soudního znalce je pak povinen zpětně proplatit prodejce jako nutné náklady reklamace. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Ceny za zpracování znaleckého posudku se mohou lišit, proto doporučujeme oslovit vícero znalců a porovnat jejich cenové nabídky.

Co se škody na nabíječce týče, převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku, při skladování věci nebo při jejím transportu. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Pokud poškození vzniklo během transportu mezi prodejnou a servisem, je za způsobenou škodu odpovědný prodávající. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.