Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zásilka 06028682121 na adresu Hrabišín 292 dle sms měla být doručována v termínu 3.5.2019 v čase mezi 17:23 a 19:23. S tímto časem jsem se smířil a měl v úmyslu být doma a čekat. Zajel jsem si vyřídit důležitou věc do Šumperka a řidič volal v čase 16:05, že je u domu a jestli jsme doma. Řekl jsem mu, že sedím v autě na cestě domů a že to bude trvat 5 až deset minut. Řidič mi arogantně sdělil, že počká maximálně 6 minut, že víc si nemůže dovolit. Nakonec jsem dojel v čase 8 minut a samozřejmě byl pryč.
Nechápu smysl takového doručování. Chápu orientační smysl sms, ale u všech ostatních společností, včetně kupodivu České pošty, je standardem během dne zavolat a domluvit se, ideálně třeba půl hodiny předem. Myslím, že to dělají jiné společnosti tak, že vždy v místě dodávky zavolají zákazníkovi o dvě nebo jednu dodávku dopředu, aby měli jistotu, že zboží doručí a nepojedou zbytečně. Aspoň tak by to nějak mohlo mít smysl.
Ve Vašem podání to je spíše o tom, aby se to doručit nepodařilo a zákazník musel čekat 24 hodin doma, jestli náhodou nepřivezete něco. Toto jsem měl v úmyslu, ale věřil jsem zprávě sms.
V podstatě nic by se nestalo a nebylo by třeba nic řešit, kdyby pan řidič Krajnak, měl zájem zboží doručit a vše zbytečně neuspěchával.
Rozhodně doporučím objednavateli, aby si pro příště vybíral jinou společnost. Mám zkušenosti skoro se všemi a vždy měli prioritní zájem zboží doručit, což váš řidič rozhodně neměl. Otázkou je, zda to má v zájmu i Vaše společnost.
Martin Tomášek
Hrabišín 292
tel.: 775364826
není, počítal jsem se zbožím na víkend
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.