Společnost


ZELMER CENTRAL EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3250Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2014, před 11 lety

Lenka Mlčochová

Znění stížnosti

15.7.2013 jsem koupila vysavač Aquawelt plus VC 7920.0 ST.28.11.2013 se mi při vysavani na turbokartaci zlomil plastový spojovací člen. Po vyplnění rek.protokolu jsem zaslala vysavač do servisu.Dne 17.1. byla závada zamítnuta jako záruční vada.Jako důvod uvedli mechanické poškození špatným zacházením. Dne 13.2.2014 jsem poslala vedoucímu servisu panu Škrobánkovi dopis - nesouhlas s vyrizenim reklamace. Je mi 42 let. Nevysavam poprvé. Před 1. použitím jsem si řádně přečetla návod a vysavač použila jen já v souladu s návodem. V bytě mám jeden koberec3x3m ve středu místnosti nezastavený žádným nábytkem (tu používám především hubici se separatorem drobných předmětů).Jinak je všude lino. Turbokartac jsem použila asi 5x, stav opotřebováni byl velmi nízký. Proto zásadně nesouhlasím s vyjádřením servisního pracovníka a s vyrizenim reklamace. Spoléhala jsem se na propagovanou kvalitu výrobků této firmy. Navíc dnes při mokrém čištění se pokazilo čerpadlo.


Produkt

vysavač Zelmer Aquawelt Plus 7920.0 ST


Požadované řešení

Výměna výrobku za nový nenosí vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 16:03, před 11 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že spojovací člen nemohl být při převzetí poškozený. Může se jednat i o skrytou vadu, která není seznatelná pouhým okem.
Spotřebitel se také může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:03, před 10 lety

Společnost ZELMER CENTRAL EUROPE s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.