Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,žádám o vysvětlení, jak je možné, že v pondělí tj. 29.4.19, nic ve schránce nebylo. Dne 3.5.19, byla hozena výzva do schránky, že jsem nebyla dne 16.4. zastižena a lhůta pro vyzvednutí je do 2.5. Žádám tedy vysvětlení, jak je tohle možné?. Nicméně není to poprvé. Díky paní co si tam něco načméře, nevím jestli to byl důležitý dopis či nebyl. Pevně doufám, že to vyřešíte ke spokojenosti obou stran.Ráda bych ještě podotkla velice arogantní chování na pobočce Nymburk.. Výzvu mám doma není problém doložit. Pokud to paní doručovatelku nebaví, tak ať svojí práci neděla!. Opravdu pevně doufám, že touto cestou to nějak vyřešíte a nebudu nucena psát dopis na přímou pobočku ČP. Hezký den. Radoňová.
Doporučené psaní standard - RR018923080CZ
Žádám o nějaké rozumné vysvětlení a alespoň vyrozumnění kdo byl odesílatel, ať si to můžu sama zjistit, když na Vás očividně není spolehnutí.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman