Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když jsem uzavírala telefonicky smlouvu na paušál pro mne i manžela, TV i internet, jasně jsem zaměstnankyni t mobile informovala o tom, že se budeme zanedlouho stěhovat do senova u Ostravy. Tato pracovnice mi sdělila, že v Šenově není vůbec žádný problém a nemusím mít strach. Na základě teto informace jsem smlouvu uzavřela. Před cca čtyřmi dny jsem volala na infolinku znovu, kde mi kolega řekl, že pokryti zde není absolutně žádné (adresa u lesa 148), ale že prověří ještě jednu možnost včetně TV přes satelit a předá info na techniky a zavolá mi zpět ještě v tento den. Nikdo se neozval. Z tohoto důvodu jsem dnes volala opět já a arogantnim přístupem mi bylo řečeno, že pokryti není, žádná jiná možnost taktéž neexistuje a že kolega mi lhal (cituji). Chtěla bych tímto sdělit, že to, že nemáte pokryti není absolutně můj problém, VY jste mne mistifikovali před podpisem smlouvy a ačkoliv já chci pokračovat ve všech službách, nejste schopni mi je poskytnout. Odmítám tímto jak zdražení paušálu (snížení slevy) případně jakékoliv sankce za odstoupení od smlouvy. Vaše kolegyně mi neměla říct, že Šenov je bez problému, ale měla mi sdělit, že část senova pokryta není a muze nastat problém. Všechny hovory nahravate, zadam o jejich prostudování. Zároveň si tomto důrazně stěžují na kolegu, který mi taktéž lhal a mou situaci vůbec neřešil, ačkoliv jsem čekala na odpověď!
Ponechani ceny paušálu, jelikož není má chyba, ze TV a internet zde není k dospozici
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.