Společnost


Radek Novák

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3251Odstoupení od kupní smlouvy - nedodržení 30 denní lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2014, před 11 lety

Honza Bija

Znění stížnosti

Dobrý den,

zasílal jsem na reklamaci autoradio bohužel nebyla dodržena 30 denní lhůta k vyřízení reklamace.
po cca 33 dnech jsem kontaktoval prodejce autohifi-jean.cz že nedodržel lhůtu po nejake dobe dohadování jsem zaslal písemné odstoupení a po zaslání zbylého příslušenství mě byla vyplacena částka 2890kč místo 3390kč - zdůvodnění přislo cituji: Dobrý den

Včera dorazil balíček s chybějícímí komponenty.
Nebyla doručena krabice-obal, který byl součástí balení autorádia.
Z tohoto důvodu jsme nuceni odečíst částku 500,- jelikož došlo k znehodnocení
Výsledná částka 2890,- byla dnes odeslána dle dohody na účet X.

Přeji hezký den.


Radek Novák

Autohifi-Jean
Havlíčkova 201
Ledeč nad Sázavou

e-shop: www.Autohifi-Jean.cz
e-mail: info@autohifi-jean.cz
tel: 603 / 856 018


Produkt

Autorádio Alpine CDE-133BT


Požadované řešení

nepříjde mě adekvátní odečtená částka za kus papíru proroze nejsem poviny si schovavat krabici ale pouze příslušenství - návrat částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 12:48, před 11 lety

Prodávající není oprávněn vrátit nižší částku při odstoupení z důvodu, že spotřebitel zboží nevrátil v původním obalu. Spotřebiteli ze zákona nevyplývá povinnost si tento obal uschovat, naopak tato podmínka by byla shledána nepřiměřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:07, před 10 lety

Pan Radek Novák byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.Před případným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.