Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zasílal jsem na reklamaci autoradio bohužel nebyla dodržena 30 denní lhůta k vyřízení reklamace.
po cca 33 dnech jsem kontaktoval prodejce autohifi-jean.cz že nedodržel lhůtu po nejake dobe dohadování jsem zaslal písemné odstoupení a po zaslání zbylého příslušenství mě byla vyplacena částka 2890kč místo 3390kč - zdůvodnění přislo cituji: Dobrý den
Včera dorazil balíček s chybějícímí komponenty.
Nebyla doručena krabice-obal, který byl součástí balení autorádia.
Z tohoto důvodu jsme nuceni odečíst částku 500,- jelikož došlo k znehodnocení
Výsledná částka 2890,- byla dnes odeslána dle dohody na účet X.
Přeji hezký den.
Radek Novák
Autohifi-Jean
Havlíčkova 201
Ledeč nad Sázavou
e-shop: www.Autohifi-Jean.cz
e-mail: info@autohifi-jean.cz
tel: 603 / 856 018
Autorádio Alpine CDE-133BT
nepříjde mě adekvátní odečtená částka za kus papíru proroze nejsem poviny si schovavat krabici ale pouze příslušenství - návrat částky
|
Tweet |
Prodávající není oprávněn vrátit nižší částku při odstoupení z důvodu, že spotřebitel zboží nevrátil v původním obalu. Spotřebiteli ze zákona nevyplývá povinnost si tento obal uschovat, naopak tato podmínka by byla shledána nepřiměřenou.
Pan Radek Novák byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.Před případným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.