Společnost


Jacek Waldemar Pańczak

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32510Nevratenie penazi po zruseni objednavky tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2019, před 6 lety

Martin Kováč

Znění stížnosti

Zo stranky aqua-obchod.sk som si 2.1.2019 objednal tovar. Bol som kontaktovaný, že vybavenie objednávky bude dlhšie trvať, či nechcem vrátiť peniaze. Napísal som, že je to vporiadku a na tovar počkám. Druhý krát som bol kontaktovaný s tým, že je pán Panczak chorý a v nemocnici a nemôže poslať tovar, tak mi musí vrátiť peniaze (15.1.2019). Citujem:

Omlouvám se, že píši tak pozdě, jsem v nemocnici.
Z důvodu nemoci je příjem objednávek uzavřen do odvolání.
Omlouvám se, ale jsem nucen zrušit objednávky.
Na Váš bankovní účet bude odeslán 87,40 €.
Děkujeme za pochopení.
Se srdečným pozdravem, Jacek Panczak.

15.2.2019 Mi prišlo potvrdenie o zrušení objednávky a vrátenie peňazí bolo spracované odvtedy som neobdržal tieto peniaze naspäť.

Pána Panczaka som kontaktoval ešte niekoľko krát, aby mi poslal potvrdenie o poslaní peňazí naspäť, ale neúspešne.

26.2.2019 Dobrý deň pán Panczak,

do dnešného dňa som neobdržal od Vás peniaze naspäť. Prosím info kedy ste peniaze poslali a na aký účet, v opačnom prípade budem musieť vykonať ďalšie kroky.

S pozdravom,Martin Kováč

26.2.2019 som dostal odpoveď, že mám kontaktovať svoju banku:

Dobrý den.

Platba ne dorazila?

Obraťte se prosím na Vaší banky.

S pozdravem. Jacek Panczak.

Kontaktoval som ho ešte 28.2.2019, aby mi poslal a 15.3.2019:

28.2.2019:
Dobry den,

Nie platba nedorazila,

Poslite mi prosim potvrdenie o transakcii z vasej strany.

Dakujem!

S pozdravom, Martin Kovac

15.3.2019:
Dobrý deň,

chcem Vás opätovne požiadať o zaslanie potvrdenia, že ste peniaze po zrušení objednávky z vašej strany zaslali naspäť.

Ďakujem.

S pozdravom,

Martin Kováč


Produkt

krmivo pre rybičky: TROPICAL Vitality Color 21 l / 4 kg Cena: 82,70 €


Požadované řešení

Vrátenie peňazí po zrušení objednávky zo strany predajcu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 12:56, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:37, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.