Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3252Neoprávněné vyúčtování služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2014, před 11 lety

Josef Mařík

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 8.4 mi společnost O2 aktivovala službu Internet Aktiv rychlost 40Mb/s.Tuto rychlost však ustředna není schopna přenést a tudíž mi byla nabídnuta a účtována služba neoprávněně.K tomu jsem si musel pořídit i nový modem který mi byl také učtován neoprávněně.Na toto jsem byl upozorněn techniky O2 po roce když jsem si zřizoval další službu O2TV Flexi s tím abych podal reklamaci.Toto jsem učinil ale reklamace mi byla zamítnuta.


Produkt

Internet Aktiv+ namísto Internet Optimal+


Požadované řešení

Prosím o vrácení rozdílu cen mezi oběma službami a ceny modemu kteý mi byl neoprávněně instalován a který jsem zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 12:42, před 11 lety

Omlouváme se za opožděné zveřejnění stížnosti, které bylo vyvoláno neúplností všech údajů. Služba byla aktivována dne 8.4.2013 a reklamována cca po roce. Nemohl-li spotřebitel využít službu v plném rozsahu z důvodů, které jsou dány na straně společnosti, máme za to, že mu při reklamaci měla být poskytnuta přiměřená sleva dle § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2014 13:27, před 11 lety

Hezký den, jelikož není uvedena jakákoliv identifikace ke službě, nemůžeme se bohužel k záležitosti vyjádřit. Prosím o doplnění čísla přípojky. Děkuji.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.6.2014 14:27, před 11 lety


Josef Mařík

Dobrý den
Doplnuji číslo přípojky 382210671.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 11:06, před 11 lety

Spotřebitel doplnil číslo přípojky. Dáváme tedy možnost společnosti, aby se vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2014 13:51, před 11 lety

Hezký den, celá záležitost již byla posuzována 2x naší společností, v obou případech byla vyhodnocena jako neoprávněná. Na vyjádření na základě prověření – neevidujeme žádné poruchové hlášení, ani chyb na vašem rychlostním profilu – trváme.
Níže uvádím poslední vyjádření naší společnosti.

Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Věc: Odpověď na stížnost

Vážený pane Maříku,

obdrželi jsme Vaši stížnost, která se týká rychlosti služby Internetové připojení u účastnické stanice 382 210 671.

Velice litujeme, že Vaše zkušenost byla negativní a vedla Vás k uplatnění stížnosti. Dovolte nám poskytnout následující vyjádření.

Provedeným šetřením jsme nezjistili žádnou administrativní chybu ani technickou závadu. V databázi technické podpory neevidujeme žádnou poruchu, která by splňovala dle Všeobecných podmínek nárok na snížení poplatků za dodané služby.

Poskytování služby O2 Internetové připojení se řídí Provozními podmínkami pro poskytování služby
O2 Internetové připojení. Služba spočívá ve zprostředkování přístupu Účastníka k širokopásmovým službám sítě Internet, službám obsahu a jiným službám prostřednictvím Pevné sítě. Služba je konfigurována na nejvyšší možný rychlostní profil zařízení DSLAM dostupný pro Účastníka s ohledem na kvalitu Přípojného vedení a sjednaný tarif Služby.

Nakonfigurovaný rychlostní profil si může Účastník zjistit v nastavení modemu. Vždy se vyskytují omezující technické faktory, které způsobují rozdíl mezi nakonfigurovaným rychlostním profilem a aktuální efektivní přenosovou rychlostí Účastníka.
Technickými faktory, které způsobují rozdíl mezi nakonfigurovaným rychlostním profilem a aktuální efektivní rychlostí Služby, jsou zejména:
a) kvalita připojení Účastníkova počítače nebo jiného zobrazovacího zařízení k modemu (např. WIFI připojení);
b) kvalita a konfigurace Účastníkova počítače nebo jiného zobrazovacího zařízení;
c) sdílení kapacity prvků Pevné sítě více Účastníky, a to až do výše maximálního poměru stanoveného
v Ceníku Služby (tzv. agregace);
d) současné připojení více počítačů nebo jiných zobrazovacích zařízení ke Koncovému bodu sítě;
e) souběžný provoz jiné služby elektronických komunikací na daném Přípojném vedení, např. Digitální televize O2 TV (tzv. flexi režim);
f) obsah cílového požadavku Účastníka v síti Internet a další faktory sítě Internet stojící mimo vliv O2.


O2 zaručuje Účastníkovi minimální rychlost odpovídající 80 % rychlosti nejnižšího rychlostního profilu uvedeného v Ceníku Služby pro sjednaný tarif.
Nastavený rychlostní profil u účastnické stanice číslo 382 210 671 odpovídá rozsahu služby Internet Aktivu + uvedenému v platném ceníku, služba Internet Aktiv+ byla poskytována zcela správně.

Dovolujeme si Vás informovat, že na základě vašeho požadavku od 14. 4. 2014 byla provedena změna nastavení služby Internetové připojení s tarifem O2 Internet Optimal + za zvýhodněnou cenu ve výši 505 Kč s DPH se závazkem a autoprolongací.

Vážený pane Maříku, věříme, že naše vyjádření přijmete s pochopením.

S pozdravem


Hana Matoušková
Specialista pro reklamace a stížnosti
Telefónica Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 20:18, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.