Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den
Dne 8.4 mi společnost O2 aktivovala službu Internet Aktiv rychlost 40Mb/s.Tuto rychlost však ustředna není schopna přenést a tudíž mi byla nabídnuta a účtována služba neoprávněně.K tomu jsem si musel pořídit i nový modem který mi byl také učtován neoprávněně.Na toto jsem byl upozorněn techniky O2 po roce když jsem si zřizoval další službu O2TV Flexi s tím abych podal reklamaci.Toto jsem učinil ale reklamace mi byla zamítnuta.
Internet Aktiv+ namísto Internet Optimal+
Prosím o vrácení rozdílu cen mezi oběma službami a ceny modemu kteý mi byl neoprávněně instalován a který jsem zaplatil.
|
Tweet |
Omlouváme se za opožděné zveřejnění stížnosti, které bylo vyvoláno neúplností všech údajů. Služba byla aktivována dne 8.4.2013 a reklamována cca po roce. Nemohl-li spotřebitel využít službu v plném rozsahu z důvodů, které jsou dány na straně společnosti, máme za to, že mu při reklamaci měla být poskytnuta přiměřená sleva dle § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích.
Hezký den, jelikož není uvedena jakákoliv identifikace ke službě, nemůžeme se bohužel k záležitosti vyjádřit. Prosím o doplnění čísla přípojky. Děkuji.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
Doplnuji číslo přípojky 382210671.
Spotřebitel doplnil číslo přípojky. Dáváme tedy možnost společnosti, aby se vyjádřila.
Hezký den, celá záležitost již byla posuzována 2x naší společností, v obou případech byla vyhodnocena jako neoprávněná. Na vyjádření na základě prověření – neevidujeme žádné poruchové hlášení, ani chyb na vašem rychlostním profilu – trváme.
Níže uvádím poslední vyjádření naší společnosti.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Věc: Odpověď na stížnost
Vážený pane Maříku,
obdrželi jsme Vaši stížnost, která se týká rychlosti služby Internetové připojení u účastnické stanice 382 210 671.
Velice litujeme, že Vaše zkušenost byla negativní a vedla Vás k uplatnění stížnosti. Dovolte nám poskytnout následující vyjádření.
Provedeným šetřením jsme nezjistili žádnou administrativní chybu ani technickou závadu. V databázi technické podpory neevidujeme žádnou poruchu, která by splňovala dle Všeobecných podmínek nárok na snížení poplatků za dodané služby.
Poskytování služby O2 Internetové připojení se řídí Provozními podmínkami pro poskytování služby
O2 Internetové připojení. Služba spočívá ve zprostředkování přístupu Účastníka k širokopásmovým službám sítě Internet, službám obsahu a jiným službám prostřednictvím Pevné sítě. Služba je konfigurována na nejvyšší možný rychlostní profil zařízení DSLAM dostupný pro Účastníka s ohledem na kvalitu Přípojného vedení a sjednaný tarif Služby.
Nakonfigurovaný rychlostní profil si může Účastník zjistit v nastavení modemu. Vždy se vyskytují omezující technické faktory, které způsobují rozdíl mezi nakonfigurovaným rychlostním profilem a aktuální efektivní přenosovou rychlostí Účastníka.
Technickými faktory, které způsobují rozdíl mezi nakonfigurovaným rychlostním profilem a aktuální efektivní rychlostí Služby, jsou zejména:
a) kvalita připojení Účastníkova počítače nebo jiného zobrazovacího zařízení k modemu (např. WIFI připojení);
b) kvalita a konfigurace Účastníkova počítače nebo jiného zobrazovacího zařízení;
c) sdílení kapacity prvků Pevné sítě více Účastníky, a to až do výše maximálního poměru stanoveného
v Ceníku Služby (tzv. agregace);
d) současné připojení více počítačů nebo jiných zobrazovacích zařízení ke Koncovému bodu sítě;
e) souběžný provoz jiné služby elektronických komunikací na daném Přípojném vedení, např. Digitální televize O2 TV (tzv. flexi režim);
f) obsah cílového požadavku Účastníka v síti Internet a další faktory sítě Internet stojící mimo vliv O2.
O2 zaručuje Účastníkovi minimální rychlost odpovídající 80 % rychlosti nejnižšího rychlostního profilu uvedeného v Ceníku Služby pro sjednaný tarif.
Nastavený rychlostní profil u účastnické stanice číslo 382 210 671 odpovídá rozsahu služby Internet Aktivu + uvedenému v platném ceníku, služba Internet Aktiv+ byla poskytována zcela správně.
Dovolujeme si Vás informovat, že na základě vašeho požadavku od 14. 4. 2014 byla provedena změna nastavení služby Internetové připojení s tarifem O2 Internet Optimal + za zvýhodněnou cenu ve výši 505 Kč s DPH se závazkem a autoprolongací.
Vážený pane Maříku, věříme, že naše vyjádření přijmete s pochopením.
S pozdravem
Hana Matoušková
Specialista pro reklamace a stížnosti
Telefónica Czech Republic, a.s.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.