Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
24.3.2019 jsme na bobocce v Ostravě prodejna v obchodním centru nová Karolína zrušili rodiny tarif prirazene čísla jsem převedl na dobíjecí a jedno na tarif Red neplno 700kc 704 775 903 to proběhlo v pořádku ale telefonní číslo které mělo být jako hlavní u rodinného tarifu pořád je aktivní 775 428 444 tak vlastně zrušené není a platím za služby které měly být zrušené 2500kc rodinný tarif a vyšší data které stejně nejsou aktyvni tak kdo to teď má platit když je chyba na zaměstnanci vaší prodejny dneska jsem znova ukoncoval rodinny tarif tak jsem zvedavej jak to dopadne když platím 700 + 2500kc u dvou čísel dvakrát jsem otom mluvil s operátorem cal centra slibyly že se ozvou s výsledkem a nic
Ukončení smlovy
Prosím o rychlé vyřízení a dané faktury které jsou vystavené tak pozměnit třeba ať to platí ta dotyčná osoba která to zavinila dekuji
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Jelínku,
rádi výpověď služeb prověříme. Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím online formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, nebo písemně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.