Společnost


Pull & Bear Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32525Reklamace kalhot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2019, před 6 lety

Tereza Straková

Znění stížnosti

V pátek jsem si u vás koupila kalhoty a zjistila jsem že mají vadu na zipu a kapsy se u švů začaly trhat. Tak bych se chtěla zeptat jestli by nešlo tyto kalhoty reklamovat nějak na dálku, protože bydlím celkem daleko a jezdit do Prahy kde jste pro mě nejblíž a kde jsem zmíněné kalhoty zakoupila by se mi úplně nevyplatilo.
Děkuji


Produkt

Kód produktu 5678322


Požadované řešení

Reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2019 09:37, před 6 lety

Uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace. S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně, případně telefonicky, e-mailem či dopisem. Prodávající je povinen vydat potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Vadné zboží je nutné prodávajícímu předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný. Spotřebitel má však právo na uhrazení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 16:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.