Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek jsem si u vás koupila kalhoty a zjistila jsem že mají vadu na zipu a kapsy se u švů začaly trhat. Tak bych se chtěla zeptat jestli by nešlo tyto kalhoty reklamovat nějak na dálku, protože bydlím celkem daleko a jezdit do Prahy kde jste pro mě nejblíž a kde jsem zmíněné kalhoty zakoupila by se mi úplně nevyplatilo.
Děkuji
Kód produktu 5678322
Reklamace
|
Tweet |
Uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace. S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně, případně telefonicky, e-mailem či dopisem. Prodávající je povinen vydat potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.
Vadné zboží je nutné prodávajícímu předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný. Spotřebitel má však právo na uhrazení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.