Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,
jsem v koncích a to díky Vašemu, možná externímu, zaměstnanci panu Kocourkovi,vím pouze jeho emailovou adresu a jeho soukromé t.č.Tento pán mne kontaktoval s výhodnou nabídkou, přijala jsem návrh na odchod od firmy O2 k vám. Přešla jsem k Vám s tím,že vše zařídí u O2 pan Kocourek. Ovšem po této jeho operaci došlo k chybě. Nepřevedl i muj internet, přesto,že ho mám od vaší firmy , od O2 mi přišly pokuty, platby za internet, který od nich nevyužívám. Pan kocourek mi slíbil,že vše napraví, že bude jednat s vaším právním oddělením,že u O2 je to normální.Ať se nebojím, veškeré platby mi prý vrátí.Slíbil,že se mi ozve,neozval a ani mi nebere telefon. Nereaguje ani na sms.Prosím,aby mi někdo od vás pomohl vše uvést do pořadku. Velmi děkuji Vlachová Soňa
ČÍSLO ZÁKAZNICKÉ SMLOUVY: 1503936697
Žádám vyšetření celé situace a o nápravu,vše máte určitě nahrané, myslím vyjednávání s O2, tvrdí,že jste mi převedli pouze telefoní číslo, niko-li internet. Chci zpět své peníze od O2. Je to už vysoká částka.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.