Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 22.3.2019 jsem si na eshopu Chytrakonvicka.cz objednala zboží. Poté co mi bylo doručeno jsem zjistila, že obal byl poškozen a velmi zapáchal.Bylo znát že krabice byla v minulosti již několikrát otevřena. Po vyjmutí zboží jsem zjistila, že výrobek je nekvalitní a chybělo ochranné sklo na kontrolce. Tu jsem posléze našla volně ležet v krabici. Ihned jsem začala řešit reklamaci. Postupovala jsem podle informacích na stránkách. Vyplnila formulář a odeslala. Bohužel mi nepřišla žádná odpověď. Tímto směrem se ubírala celá reklamace. Jakékoliv odpovědi ohledně navrácení mých peněz, jsem se musela dožadovat. Několikrát jsem byla ujištěna že platba byla poslána. Na účet přesto nedorazily. Po měsíci stále peníze nemám. Prosím Vás o pomoc při vyřešení mé situace. Již si skutečně nevím rady, jak se domoci svých peněz.
S0401921 Loknovací kulma Pro
Vrátit peníze. Reklamace byla uznaná.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.