Společnost


HiTech Electronics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32544Vrácení zboží v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2019, před 6 lety

Jaroslav Ventura

Znění stížnosti

Dne 6.3.2019 jsem si vyzvedl objednané zboží od společnosti HiTech Elektronics s.r.o. Po rozbalení jsem zjistil že dodané zboží neodpovídá parametrům které byly u výrobku napsány. Protože zboži neobsahovalo žádný dodací list, kontaktoval jsem prodejce na mailové adresy uvedené na jeho stránkách pro případ reklamace. Protože se mi nedostalo žádné odpovědi, dne 12.3.2019 jsem toto zboží odeslal(podací lístek mám uschován) spolu s průvodním dopisem a kopií ůčtenky o zaplacení s uloženky v Plzni na adresu uvedenou na webových stránkách. Protože se mi dosud nikdo neozval dne 3.5.2019 jsem napsal na mail na který mi přišlo potvrzení o objednání. Po tomto mailu se mi přišla odpověď že o vrácení mé objednávky nic nevědí abych jim poslal podací číslo zásilky. Po odeslání požadovaného čísla se mi mail vrátil s tím že nejde doručit.


Produkt

Objednané zboží a doprava: - 255 - Mini HiFi Stereo zesilovač 2x 100W pro auto, motorku nebo domácí použití se vstupem pro MP3 nebo CD - 780.00 Kč * 1 = 780.00 Kč - Doprava: Osobně Plzeň - Koterovská (Dobírka) = 71.00 Kč ------ Konečná cena: 851.00 Kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz za zboží i z cenou dopravy. V případě že se mi vrátí celá tato částka, náklady na odeslání zboží zpět nepožaduji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 12:25, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 15:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.