Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 6.3.2019 jsem si vyzvedl objednané zboží od společnosti HiTech Elektronics s.r.o. Po rozbalení jsem zjistil že dodané zboží neodpovídá parametrům které byly u výrobku napsány. Protože zboži neobsahovalo žádný dodací list, kontaktoval jsem prodejce na mailové adresy uvedené na jeho stránkách pro případ reklamace. Protože se mi nedostalo žádné odpovědi, dne 12.3.2019 jsem toto zboží odeslal(podací lístek mám uschován) spolu s průvodním dopisem a kopií ůčtenky o zaplacení s uloženky v Plzni na adresu uvedenou na webových stránkách. Protože se mi dosud nikdo neozval dne 3.5.2019 jsem napsal na mail na který mi přišlo potvrzení o objednání. Po tomto mailu se mi přišla odpověď že o vrácení mé objednávky nic nevědí abych jim poslal podací číslo zásilky. Po odeslání požadovaného čísla se mi mail vrátil s tím že nejde doručit.
Objednané zboží a doprava: - 255 - Mini HiFi Stereo zesilovač 2x 100W pro auto, motorku nebo domácí použití se vstupem pro MP3 nebo CD - 780.00 Kč * 1 = 780.00 Kč - Doprava: Osobně Plzeň - Koterovská (Dobírka) = 71.00 Kč ------ Konečná cena: 851.00 Kč
Žádám o vrácení peněz za zboží i z cenou dopravy. V případě že se mi vrátí celá tato částka, náklady na odeslání zboží zpět nepožaduji.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.