Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v měsíci listopadu 2019 jsem u slevového portálu Pepa cz. zakoupil voucher číslo PEP2868852485 za částku 3.299,-Kč. Jednalo se o prodloužený víkendový pobyt v obci Čejč - Penzion U Tomčalů. Platnost tohoto voucheru byla do konce května 2019. Při zamluvení termínu pobytu mi majitel penzionu sdělil, že vouchery od tohoto portálu již neakceptuje,neboť nedostává od portálu zaplaceno. Dle jeho vyjádření nejsem jediný komu se to stalo. Co jsem si zjistil na internetu tak zákazníci tohoto slevového portálu v poslední době mají obdobnou zkušenost s tímto portálem. Když jsem na jejich e-mailovou adresu podpora@pepa cz. psal opakovaně dne 24 a 26. 04. 2019 zůstala mojere klamace bez odpovědi. Dovolat se na jejich telefonickou linku také není možné.
prodloužený víkend v Penzionu U Tomčalů v obci Čejč s platností do 31. 05. 2019.
Vzhledem k výše uvedenému problému se zakoupeným voucherem žádám tímto společnost Hoteluju cz. o navrácení zmiňované finanční částky ve výši 3.299,-Kč.
|
Tweet |
Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.
V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitele příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může totiž trvat na dodání zboží či poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní zboží či služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.