Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32552Vyučtovéní plynu za rok 2018-nezasláno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2019, před 6 lety

MILAN ŠVÁB

Znění stížnosti

Nezaslané vyučtování za rok 2018,duben-září.Odstoupení od smlouvy k 7.8.2018


Produkt

končení smlouvy


Požadované řešení

Očekávám v co nejkratším termínu zaslání vyučtování za odběr plynu za rok 2018.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 10:07, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2019 11:11, před 6 lety

Dobrý den pane Šváb,
děkujeme Vám za zanechání zprávy, Váš požadavek zašlu na naše fakturační oddělení, kde se budou kolegyně situaci věnovat jakmile přijde jak se říká na řadu. V době, kdy jste od naší společnosti odcházel se na zákaznickém a fakturačním oddělení střídaly kolegyně a brigádnice. Je tedy možné že se Váše konečné vyúčtování někam založilo.
Prosím Vás tedy strpení, pokusíme se vyřešit co nejdříve.
Děkujeme za strpení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2019 21:26, před 6 lety


MILAN ŠVÁB

Dobrý den.Vyúčtování spotřeby plynu přišlo 15.5.2019.Na faktuře za združené služby dodávky plynu došlo k přeplatku ze strany odběratele s dodavatelem Stabil Energy s.r.o. se splatností k 21.5.2019.Dnes je 30.5.2019. Přeplatek nebyl do dnešního dne uhrazen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 07:09, před 6 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2019 13:58, před 6 lety

Dobrý den pane Šváb,
v příloze Vám zasílám doklad o provedení zaslání přeplatku prostřednictvím české pošty. Doufám, že Váš přeplatek co nejdříve obdržíte.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2019 20:42, před 6 lety


MILAN ŠVÁB

Dobrý den,
Váš doklad o provedení zaslání přeplatku prostřednictvím české pošty který jste mi zaslala v příloze,je neplatný cár papíru bez razítka a datumu po jehož přečtení se mi úřednice na poště vysmála se slovy že si s ním můžu tak akorát vytřít......
Už mně nebaví strácet čas čtením Vašich lživých emailu o odeslané složence a vymyšleném dokladu o provedení zaslání přeplatku.Od důvěryhodného zdroje jsem si nechal zjisti ,že žádná finanční částka na moji adresu nikdy odeslána nebyla.Váš smyšlený doklad o přeplatku bez razítka pošty je toho jasným dokladem.Pokud neobdržím dlužnou dástku v nejbližším termínu,budu vše řešít právní cestou a uvědomím o celém případu veřejné sdělovací prostředky.
S pozdravem
Milan Šváb

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2019 14:19, před 6 lety

Dobrý den pane Šváb,

chování poštovní úřednice mě mrzí, ovšem originál tohoto "cáru papíru" je na poště, na které jsme ho podávali. Nám se vrací pouze doklad, který jsem Vám zaslala. Jistě chápete, že jsme vymazali data ostatních zákazníků.
za naším stanoviskem si stojíme, nemáme důvod falšovat doklady. Jakmile se nám nevyzvednutá složenka vrátí zpět ihned Vám Váš přeplatek zašleme poštou.
pokavaď si přejete jiný způsob vyplacení, prosím o sdělení čísla Vašeho účtu, kde bude platba provedena rychleji a předpokládám, že potvrzení z banky o provedené platbě nebudete pokládat za podvrh.

S pozdravem Stabil Energy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2019 21:22, před 6 lety


MILAN ŠVÁB

Dobrý den,

potvrzení z banky o provedené platbě rozhodně za podvrh pokládat nebudu.


č.účtu: 1045524013/0800

S pozdravem
Milan Šváb

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2019 08:55, před 6 lety

Dorbý den pane Šváb,
vaše číslo účtu zadám do systému, jakmile se nám vrátí složenka, která Vám tedy nedorazila, vystavíme platbu prostřednictvím BU.
Děkuji za spolupráci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2019 11:11, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 09:26, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.