Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nezaslané vyučtování za rok 2018,duben-září.Odstoupení od smlouvy k 7.8.2018
končení smlouvy
Očekávám v co nejkratším termínu zaslání vyučtování za odběr plynu za rok 2018.
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den pane Šváb,
děkujeme Vám za zanechání zprávy, Váš požadavek zašlu na naše fakturační oddělení, kde se budou kolegyně situaci věnovat jakmile přijde jak se říká na řadu. V době, kdy jste od naší společnosti odcházel se na zákaznickém a fakturačním oddělení střídaly kolegyně a brigádnice. Je tedy možné že se Váše konečné vyúčtování někam založilo.
Prosím Vás tedy strpení, pokusíme se vyřešit co nejdříve.
Děkujeme za strpení
Dobrý den.Vyúčtování spotřeby plynu přišlo 15.5.2019.Na faktuře za združené služby dodávky plynu došlo k přeplatku ze strany odběratele s dodavatelem Stabil Energy s.r.o. se splatností k 21.5.2019.Dnes je 30.5.2019. Přeplatek nebyl do dnešního dne uhrazen.
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Šváb,
v příloze Vám zasílám doklad o provedení zaslání přeplatku prostřednictvím české pošty. Doufám, že Váš přeplatek co nejdříve obdržíte.
Dobrý den,
Váš doklad o provedení zaslání přeplatku prostřednictvím české pošty který jste mi zaslala v příloze,je neplatný cár papíru bez razítka a datumu po jehož přečtení se mi úřednice na poště vysmála se slovy že si s ním můžu tak akorát vytřít......
Už mně nebaví strácet čas čtením Vašich lživých emailu o odeslané složence a vymyšleném dokladu o provedení zaslání přeplatku.Od důvěryhodného zdroje jsem si nechal zjisti ,že žádná finanční částka na moji adresu nikdy odeslána nebyla.Váš smyšlený doklad o přeplatku bez razítka pošty je toho jasným dokladem.Pokud neobdržím dlužnou dástku v nejbližším termínu,budu vše řešít právní cestou a uvědomím o celém případu veřejné sdělovací prostředky.
S pozdravem
Milan Šváb
Dobrý den pane Šváb,
chování poštovní úřednice mě mrzí, ovšem originál tohoto "cáru papíru" je na poště, na které jsme ho podávali. Nám se vrací pouze doklad, který jsem Vám zaslala. Jistě chápete, že jsme vymazali data ostatních zákazníků.
za naším stanoviskem si stojíme, nemáme důvod falšovat doklady. Jakmile se nám nevyzvednutá složenka vrátí zpět ihned Vám Váš přeplatek zašleme poštou.
pokavaď si přejete jiný způsob vyplacení, prosím o sdělení čísla Vašeho účtu, kde bude platba provedena rychleji a předpokládám, že potvrzení z banky o provedené platbě nebudete pokládat za podvrh.
S pozdravem Stabil Energy.
Dobrý den,
potvrzení z banky o provedené platbě rozhodně za podvrh pokládat nebudu.
č.účtu: 1045524013/0800
S pozdravem
Milan Šváb
Dorbý den pane Šváb,
vaše číslo účtu zadám do systému, jakmile se nám vrátí složenka, která Vám tedy nedorazila, vystavíme platbu prostřednictvím BU.
Děkuji za spolupráci.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.