Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na můj dotaz proč mi nemůžu deaktivovat a smazat účet (pokouším se o to již 2 týdny) agent zareagoval tímto E-mailem:Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 04/11/2019. Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.
S přátelským pozdravem,
Váš tým Lisa18
Proto se to snažím řešit i zde, zde je má odpověď: Dobrý večer, jak je možné že je nová platba již v procesu když mé, již zaplacené premium členství končí až 8.5. 2019? Nebudu platit 2200KČ za 6 měsíců nového premium členství které v žádném případě nechci, napsal jsem několik dní s předstihem že již další prodloužení nechci, ještě než mi aktuální premium členství vypršelo, 2 týdny jsem se snažil účet deaktivovat a poté smazat, jenže jste mi nedali příležitost a ještě máte tu drzost mi vlastně oznámit že platba je v procesu a peníze prostě zaplatím? Napsal jsem s předstihem že další prodloužení již nechci a vy nemáte právo na to mi členství prodloužit když jsem jasně napsal že ho již prodloužit nechci, měsíc který jsem vám zaplatil trvá až do 8.4. 2019, takže vám žádné peníze nedlužím, za premium které ještě trvá jsem vám zaplatil a vy nemáte právo po mě požadovat zaplacení dalších 6 měsíců, když jsem jasně a vysloveně napsal že chci okamžitě a co nejdříve smazat účet, samozřejmě s předstihem aby byl smazán do 8.4. 2019, za vaše služby máte zaplaceno a další již v žádném případě proti mé vůli nezaplatím, mé důkazů jsou zde v emailu a dokument o uhrazení částky z účtu, pokud proti mé vůli budete trvat na tom aby jsem zaplatil další členství budu se muset obrátit na autority. Měšťan
Okamžitá deaktivace a smazání účtu na seznamce Lisa18
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Právě jsem napsal na zde uvedený e-meil: zdenek.vencl@c-date.com Následující:
Dobré odpoledne, dle vaší správy na VašeStížnosti.cz píši na váš e-mail, Jedná se o to že jsem si 8.4.2019 zaplatil 1 měsíc premium členství, s tím že jsem se poslední 2 týdny pokoušel účet deaktivovat a smazat bohužel neúspěšně protože tam bylo napsáno že probíhá platba a že účet nyní zrušit nemohu, proto jsem se obrátil na váš servis, napsal jsem že již nechci a nepřejí si aby mi bylo prodlouženo premium členství a že bych chtěl deaktivovat a zrušit účet, napsal jsem několik dní s předstihem jelikož můj zaplacený premium účet končí 8.5.2019 načež mi bylo oznámeno že již probíhá zprostředkování platby za 6 měsíců premium členství na seznamce Lisa18 a že účet budu poté moci deaktivovat a smazat až někdy v listopadu, je hloupost aby již probíhala platba za těchto 6 měsíců jelikož na účtě nemám dostatečné množství peněz a navíc mi ještě ani neskončil můj již zaplacený měsíční premium účet který je do 8.5 2019, nepřeji si platit za dalších 6 měsíců a jelikož se to z vaší strany protahuje a vy mi nejdříve odpovíte až 9.4.2019 píši zde že absolutně nesouhlasím a nepřeji si jakékoliv další prodloužení po vypršení mého již zaplaceného zkušebního měsíce a chci deaktivovat a smazat můj účet, Měšťan
Obratem přišla tato odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
Děkujeme spotřebiteli za zprávu. Stížnost na něj zpátky přeřazujeme, aby mohl doplnit případný vývoj.
Bylo mi odpovězeno následující: Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Své Prémiové členství na stránce Lisa18.cz jste uhradil ke dni: 04.04.2019 a toto tudíž vypršelo k datu: 04.05.2019, to jest v den, kdy jste Zákaznické centrum Lisa18 kontaktoval poprvé.
V případě, že nám není možné předložit důkaz o řádné, včas zaslané výpovědi, nese uživatel odpovědnost za vzniklé náklady,
děkujeme Vám za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Váš tým Lisa18 Ihned potom jsem odeslal výpis mé platby (mého zaplaceného měsíce na seznamce Lisa18) z účtu, kterým jsem tedy dokázal že platba byla provedena dne 8.4.2019(příloha) a znovu jsem odeslal údaje od mého účtu na této seznamce, to jest Nick, identifikační číslo, Zemi a jméno jak se píše v pravidlech seznamky aby mi mohli deaktivovat premium, účet a poté jej smazat, toto ovšem bohužel nemělo žádný výsledek, spíše mi přišlo že se jedná z jejich strany o výsměch, toto je reakce na můj email: Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Rádi bychom Vás infomovali, že se nám nepodařilo z Vašeho účtu odečíst poslední členský poplatek. Mohli byste prosím kontaktovat Vaši banku a ujistit se, že na účtu jsou dostatečné finanční prostředky na uskutečnění platby/platba je povolena.
S přátelským pozdravem,
Váš tým Lisa18
Za dané situace doporučujeme spotřebiteli uschovat si komunikaci ohledně ukončování členství. Dále mu doporučujeme kontaktovat banku s žádostí o tzv. chargeback. Jestliže společnost o automatickém prodloužení členství spotřebitele předem dostatečně neinformovala, nemá na úhradu dalšího poplatku nárok. To platí i v případě, že spotřebitel s předstihem projevil vůli, aby jeho členství nebylo prodlužováno.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.