Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,dne 29.4.2019 jsem u Vás objednal ink.náplně do tiskárny a dne 30.4.2019 jsem je zaplatil.Pro nedodání objednaného zboží od smlouvy v zákonné lhůtě odstupuji a požaduji vrácení peněz na účet ze kterého Vám bylo zaplaceno nebo zaslání zboží buď zvolenou dopravou nebo do některé Vaší prodejny v Praze.Pokud od Vás nedostanu odpověď a peníze nebo zboží budu nucen předat vše mému právníkovi a podám žalobu o zaplacení k soudu.
S pozdravem a přáním krásného dne Koblížek
objednané inkoustové náplně originální do tiskárny CANON MG7750
Vzhledem ke smírnému vypořádání Vás žádám o zaslání zboží zvolenou PPL-službou nebo si zboží mohu vyzvednout na některé Vaší prodejně v Praze a v neposlední řadě zpětný převod na můj účet ze kterého byla platba provedena.
Děkuji
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy uzavřené přes internet dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je společnost povinná vrátit zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení (vzhledem k nedodání zboží tato povinnost odpadá). Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.