Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#32562Nekalé praktiky, nepravé zboží, dostatečně neinzerovaný přeprodej z Číny. Klamavé fotky, lživé popisky, mazání negativních recenzí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2019, před 6 lety

Markéta Ciprová

Znění stížnosti

Dne 6.5.2019 jsem po zjištění podmínek nákupu napsala recenzi obchodu Lunzo.cz. Druhý den jsem pod recenzí obdržela tuto reakci.

Můj příspěvek: Markéta Ciprová
6. května 2019
Provedení webu = zdárně klame klienty a nakupující, že se jedná o kvalitní zboží a seriozní prodej.Proškolenost personálu na dispečinku, řádní roboti, libující si ve své omezené nadřazenosti nad volajícími. Velmi chytře provedený podvod, platby možné jen online a předem, nic na dobírku. Vrátit zboží za účelem návratu peněz lze jen odesláním zpět do Číny.
Kvalita zboží, nejhorší asijské šmucky, padělky, umělé materiály, špatné střihy. Přeprodej zboží, neschopnost zprostředkovatele podat informace o dodání objednávky. V praxi si objednáte nejspíš velmi nekvalitní zboží, jeho nákup vám za solidní poplatek zprostředkuje tento obchod a následně od Vás jakožto od zákazníka dá zcela ruce pryč. Mohla vám dorazit sebevětší šmucka, za kvalitu zboží oni neručí, takovou reklamaci neuznají a můžete si leda začít dopisovat s Hong Kongem. SILNĚ NEDOPORUČUJI!

Odpověď Lunza:
Obchod Lunzo.cz odpověděl Dobrý den, paní Ciprová, po poslechu Vašeho hovoru s pracovníkem zákaznické podpory máme na daný hovor trošku jiný názor. Pracovník zachoval profesionalitu a snažil se Váš problém vyřešit i přes Vaše neustálé vulgární vyjadřování. Z naší strany tedy proběhlo vše korektně. Prosíme, kontaktujte nás na e-mailu info@lunzo.cz a určitě vše společně vyřešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem P., zákaznická podpora

Moje dnešní reakce:
Milý P. :), mail už jsem Vám do napsala s žádostí o navrácení peněz (jakožto subjektu - firmě, kterému jsem za danou transakci zaplatila). Zjištění, že firma přeprodává zboží z Číny, bylo skutečně velmi nemilé. Ano, je to uvedeno na stránkách, ale nikde ne u zboží, etc. Podle všeho fotky a popisy neodpovídají realitě. Internet je plný promazaných negativních recenzí právě na tyto Vaše praktiky včetně úvah o tom, zda je toto jednání legální a zda by k tomu neměla co říci ČOI (to víte, že to s nimi budu řešit ♥).

Ano, byla v telefonu jsem byla hrubá, protože fascinace nad mírou této zlodějiny přesáhla moji trpělivost. Pokud profesionalitou myslíte to, že se mi dispečer vysmívá za mou hloupost, jelikož jsem si objednala z Vašeho obchodu, tak to lecco hnedle dává větší smysl :D. Spokojená bych byla, kdybyste mi laskavě vrátili moje peníze a informace o podmínkách zasílání zboží byly uvedené viditelně všude u každého zboží. Na to mi ale oba Vaši dispečeři jen vesele sdělovali, že jediné, co mi zbývá, je vrátit výrobky do Číny. Vaše obchodní podmínky jasně porušují české obchodní zákony a jsou v rozporu s vyhláškami ČOI.

Při troše trpělivosti a selského rozumu není těžké v recenzích poznat falešné pozitivní a skutečné negativní recenze. Skutečně mě mrzí, že jsem se nechala tak hloupě oklamat a okrást a ráda bych zabránila tomu, aby se podobný scénář přihodil i jiným chudákům. 
Imo e-shop Lunzo. cz by měl být uveden na tomto seznamu: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/.

Očekávám další milou korespondenci z Vaší strany. S pozdravem,
Markéta Ciprová


Požadované řešení

Vrácení peněz.

Jasné informování klienta už na webu u každého zboží! (nikoli v obdchodních podmínkách, které většina zákazníků jen odklikne, na což Lunzo.cz zjevně hřeší) o tom, že se jedná o přeprodej nekvalitních čínských výrobků a že fotografie jsou pouze ilustrační a popis materiálů vyloženě chucpe :D.

Také douška o tom, že strháváte 10% za vyřízení reklamace, že doprava "zdarma" je ve většině případů podmíněna clem, etc. by nebyly na škodě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2019 10:58, před 6 lety

V případě, že daná společnost provozuje web, který se jeví jako e-shop, který je v českém jazyce, potom spotřebitelce plynou stejná práva, jako při zakoupení zboží v jakémkoli jiném elektronickém obchodě. Společnost by tak měla umožnit součinnost pro umožnění od smlouvy odstoupit nebo pro uplatnění práv z vad.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které byly prodávajícím prezentovány, může spotřebitelka věc také reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2019 14:24, před 6 lety

Dobrý den,

Pokud jste nebyla s se službami nákupní galerie lunzo.cz spokojena, nerozumím tomu proč jste u nás dne (18.5.2019 20:26:59) vytvořila a zaplatila další objednávku.

Spolupracujeme pouze s prověřenými prodejci, kteří nabízí zboží kvalitní a za přijatelnou cenu.

Určitě se nejedná o podvod, informace o tom, že zboží pochází nejčastěji z Asie je uvedena na titulní straně https://www.lunzo.cz/ , dále jak to funguje, dále v nákupním košíku před vytvořením a odesláním objednávky je vidět dodací lhůta, dále v reklamačním řádě, dále v obchodních podmínkách, které si samozřejmě musíte před objednávkou přečíst, a souhlasit s nimi.

Informovanost našich zákazníků je maximální možná. Není možné aby dané informace byly běžným spotřebitelem přehlédnuty. Toto uznala i Česká obchodní inspekce.

Nejedná se o žádný pdovod a proto uvedení na tomto seznamu: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/ je nemístné.

Naše obchodní podmínky nejsou v rozporu ze zákony Čr.

Recenze si sami nepíšeme, to je nemožné. Myslím si naopak, že konstrukcí této vaší argumentace, která (a teď se domýšlím) má nahradit fakt, že jste se s internetovými stránkami neseznámila. Uvozujete, že se s nimi nesesnámil nikdo další a proto nemůže být spokojen.

Vrácení peněz v tomto případě není problém, stačí postupovat podle údajů, které vám daní pracvoníci zaslali, je samozřejmě nutné dané zboží vrátit zpět prodejci ve vašem případě do Číny.

Vaše ostatní požadavky jsou a byly splněny informovanost je maximální. Reklamačním poplatkem se také netajíme a najdete ho uvedený jak v reklamačním řádě tak i v obchodních podmínkách. Díky reklamačnímu poplatku jsou reklamace vyřízeny za pouhé 2 dny. U námi podobných společností čekáte až 30 dní či déle. Pokud danému zákazníkovi přijde jiné či špatné zboží či se zásilka ztratí, žádný reklamační poplatek nepožadujeme.

Určitě nehřešíme na to, že si daný zákazník nepřečte obchodní podmínky, naopak snažíme se dělat maximum pro to, aby si je přečetl a jeho informovanost byla co nejvyšší.

To co píšeme v obchodních podmínkách skutečně dodržíme a pro naše klienty děláme maximum. Bohužel vám není možné vyhovět nad rámec našich obchodních podmínek.

Krásný zbytek dne přeje Lukáš Langer - Jednatel společnosti Lunzo.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2019 11:23, před 6 lety


Markéta Ciprová

Dobrý den,

veškeré zboží jsem přenechala mladší sestře, jí umělé materiály ještě tolik nevadí a na maškarní jako když najde. A i pro ni po opakovaném fňukání a loudění velmi nerada doobjednávám další zboží v její velikosti :(, ale aspoň už se jedná o velmi symbolickou částku.

Tento boj s větrnými mlýny jsem oficiálně vzdala. Co na tom, že mi přišly menstruační kalíšky od naprosto jiné značky a moje důvěra k nim je v minusových hodnotách a můžu je leda vyhodit. Co na tom, že všechno je dosti ledabyle ušité a tam, kde uvádíte jako podíl materiálu bavlnu, se jedná o tak syntetickou látku, že div sama nevyrábí elektřinu...pohoda ♥ Celý systém je založen na tom, že opravdu málokdo bude mít tu energii posílat za účelem odstoupení od smlouvy jednotlivé položky, jejichž cena je menší než celkové poštovné. Totéž reklamace, na svoje náklady pošlu něco zpět s nejasnou vyhlídkou, zda to Váš obchod vůbec uzná a vy si ještě strhnete 10%. Argumentace časem u společnosti, která garantuje dodání zboží do 5-25 PRACOVNÍCH dní, mi přijde trochu komická.

Ohledně recenzí, no podívejte se sami, nemáte zrovna nejlepší pověst. Chápu, že Váš sortiment a přístup nenáročným zákazníkům přijde dostačující, lze ovšem najít mnoho negativních hodnocení a písemný projev těchto příspěvků je o pár gramatických a vyjadřovacích tříd jinde. Prostě někomu přijde jako velké terno koupit kus látkového plastu za pár kaček, které někde za minimální náklady šijou nezletilé děti. A někomu ne.

Nadále trvám na tom, že by mělo být přímo u každého zboží uvedeno, odkud pochází a že neručíte za kvalitu zpracování, protože se skutečně domnívám, že od Vás x stejně nepozorných blbečků (ano, jako jsem já :D), objednává v naivní domněnce, že se jedná o regulérní e-shop. A pak jsou z toho tyhle přestřelky, sami byste si ušetřili práci;) Ráda dodám případné recenze a hodnocení, které to potvrzují.

Tak či tak děkuji za cennou zkušenost, never again.
S pozdravem,
Markéta Ciprová

P.S. Žádnou kompenzaci už nečekám, jen posílám zpětnou vazbu. Tuto stížnost hodlám uzavřít a už se jí nadále nezabývat. I Vám přeji krásný zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.