Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám tu stížnost na arogantní a neslušné chování doručovatele (vozí balíky). Pracuji na recepci Holandská 5, firma CTP Invest, spol. s r. o. Byl tu i můj kolega, který jistě dosvědčí nevhodné chování Vašeho doručovatele a i ostatní recepční s ním nejsou spokojení. Pokud budete zaměstnávat docučovatele, kteří ani při odchodu nepozdraví, nikdy nebude mít Čečská pošta úroveň. Já sama tímto nebudu využívat Vašich služeb. Děkuji, pěkný den. Radka Pánková
arogantní neslušné chování
Netuším. Vrátit pana do Základní školy a naučit ho, jak se chovat k ostatním????
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman