Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32564Arogantní doručovatel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2019, před 6 lety

Radka Pánková

Znění stížnosti

Dobrý den, mám tu stížnost na arogantní a neslušné chování doručovatele (vozí balíky). Pracuji na recepci Holandská 5, firma CTP Invest, spol. s r. o. Byl tu i můj kolega, který jistě dosvědčí nevhodné chování Vašeho doručovatele a i ostatní recepční s ním nejsou spokojení. Pokud budete zaměstnávat docučovatele, kteří ani při odchodu nepozdraví, nikdy nebude mít Čečská pošta úroveň. Já sama tímto nebudu využívat Vašich služeb. Děkuji, pěkný den. Radka Pánková


Produkt

arogantní neslušné chování


Požadované řešení

Netuším. Vrátit pana do Základní školy a naučit ho, jak se chovat k ostatním????


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 16:06, před 6 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.