Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přečetla jsem všechny stížnosti na Platanclinique, které tato stránka obsahuje. Asi bych byla jednou z vás, zdravý rozum mi nenechal poslouchat výmluvy a striktně jsem vyžadovala dodržení zákona, podložila jsem i linkem na všechny vaše stížnosti. V tomto případě se slušností nikam nedojdeme. Okmžité kontaktování ČOI je na místě bez handrkování a zbytečného otálení. Budou čekat tak dlouho dokud jim dovolíte.
Takže překopíruji sem celou emailovou komunikaci mezi mnou a "vedením" p. P. (viz referenční údaj) aby si každý mohl udělat představu a potvrzuji tímto katastrofální podnikání pana P.B. (jednatele a společníka s vkladem)viz. www.rejstrik.penize.cz/P.B. Elimat investment s.r.o. ICO-03104745. Z jeho ůčtu mi peníze dnes dorazily.
Dobry den,
dnes mi bylo oznameno, ze moje objednana aplikace kys. hyaluron. byla zrusena.Jako duvod mi slecna na telefonu uvedla absenci osetrujici lekarky 9.5.19. V nahradnich terminech nebylo bohuzel na vyber v casech, ktere mi vyhovuji. Rozhodla jsme se tedy pozadat o storno a vraceni castky 2900Kc na muj ucet cislo: .........
Dekuji za pochopeni.
Dobrý den, paní ,
je nám velice líto, že jsme z důvodu nepřítomnosti MUDr. Doubravové byli nuceni Váš termín ošetření zrušit, nicméně vrácení peněz v tomto případě není možné.
V tuto chvíli Vám mohu nabídnout pouze náhradní termín, který Vám bude vyhovovat.
Poprosím Vás o telefonní číslo a já Vám nový termín ráda zajistím.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
K.P.
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Zuzana
Příjemce: vedeni@platanclinique.cz
Datum: 03/05/2019 13:13
Předmět: zadost o vraceni platby z voucheru c. 6694882043
Dobry den, pani P.,
tímto využívám svého zákonného práva a oznamuji odstoupení od smlouvy za objednané ale doposud neposkytnuté služby a žádám o vrácení částky 2900KC za voucher číslo: 6694882043 na muj učet: 1027278306/6100. Podle obchodního zákoníku mám právo odstoupit od smlouvy a žádat vráceni peněz.
Závazek se odstoupením zrušuje od počátku a zanikají práva a povinnosti obou stran.Obecně upravuje odstoupení od smlouvy nový občanský zákoník (NOZ) v ustanoveních § 2001 až 2005.
Pokud je prodlením porušena smlouva podstatným způsobem, může strana, která není v prodlení, od smlouvy odstoupit. Podmínkou je však, že odstoupení bezodkladně oznámí druhé straně, což jsem učinila.
V případě, že prodlení způsobí jen nepodstatné porušení závazku, musí být ještě poskytnuta dodatečná přiměřená lhůtu ke splnění. Teprve po jejím uplynutí lze od smlouvy odstoupit. V mém případě nelze z vaší strany v celém měsíci květnu najít termín který by vyhovoval mému časovému harmonogramu, byl mi nabídnut POUZE 1 náhradní termín. V červnu již můj voucher postrádá na platnosti. Jelikož jsem voucher zakoupila již 22.10.2018 a jeho platnost končí 31.05. 2019 je odstoupení od smlouvy na místě a není prostor pro diskusi. V tomto případě se přímo odkazuji na vaše konkrétní ustanovení. Cituji z vašeho voucheru: "Pro zachováni garance poskytnutí služby je nutná rezervace minimálně 14 dní předem, nejpozději 30 dní před koncem platnosti voucheru." Touto větou mi oznamujete, že už nemám ani jinou možnost. V jiném případě mi nebudete garantovat poskytnutí služby.
V případech, kdy je smlouva uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku např. přes internet jako v mém případě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Zákon přesně stanoví výjimky, na které se odstoupení bez důvodu nevztahuje. Například pokud je upraveno zboží na míru pro spotřebitele, když zboží podléhá rychlé zkáze apod., což není tento případ. Jako u jiných odstoupení od smlouvy si musí strany vrátit zpět svá plnění. Vrácení peněz musí prodejce učinit do 14 dnů od okamžiku, kdy mu je odstoupení od smlouvy doručeno. Vaše 14-nácti denní lhůta na vrácení peněz tedy začíná dnešním dnem. Strany se musí vypořádat podle ustanovení o bezdůvodném obohacení. Musí si vzájemně vrátit plnění.
Po telefonu mi bylo sděleno, že mám pouze odstoupení s žádostí oznámit písemně na tento email. Tak jsme tedy učinila. Vaše reakce je zarážející. K zamítnutí nemáte ze zákona právo. Vaše reakce není v souladu s mými právy ani s občanským zakoníkem.
S pozdravem,
Zuzana
Dobrý den, paní ....,
v pořádku, chápu, že potřebujete určitý termín a věřte, že uděláme maximum pro to, abychom Vám termín zajistili.
V obchodních podmínkách i reklamačním řádu máme uvedeno, že vrácení peněz je možné pouze do 14-ti dní od doručení poukazu, což tato doba již uplynula.
Ohledně platnosti poukazu, tak v tom nebude problém, jelikož Vám rádi platnost poukazu prodloužíme do 30. září 2019.
Paní ....., prosím pošlete mi na sebe telefonní kontakt, zcela jistě se domluvíme na termínu, který Vám bude vyhovovat.
Předem děkuji.
S přátelským pozdravem
K. P.
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Zuzana
Příjemce: vedeni
Datum: 03/05/2019 22:10
Vážená paní P.,
nerespektujete mé oficiální odstoupení od smlouvy? Tímto porušujete zákon.
Nemám o ošetření na PlatanClinique už zájem i z jiných důvodů než je jen vaše neprofesionální jednání. Přečetla jsme si recenze a kromě vašeho webu, což není měřítko, není na tuto kliniku jediná pozitivní. Lidé mají příšerné zkušenosti, nehodlám riskovat své zdraví a vzhled. Stížností je mnoho a některé jsou konkrétně i na vás paní Pospíšilová. Klinika dluží peníze všude. Ja se nehodlám handrkovat jako ostatní a poslouchat vaše výmluvy. Využívám pouze mého zákonného práva.
Odesílam tedy tuto emailovou komunikaci, linky všech negativních recenzí s žádostí o prověření podnikání a vrácení mých peněz na ČOI.
Samozřejmě zveřejním i svou negativní zkušenost.
A TEĎ POZOR, NAJEDNOU PANÍ P. OTOČILA....viz níže
Dobrý den, paní .....,
v pořádku. Pokud již tedy nemáte zájem o naše služby a přejete si vrátit peníze na základě zrušeného termínu z naší strany, pak bude Vaší žádosti vyhověno. Chtěla jsem Vám pouze vyjít vstříc a nabídnout Vám dřívější termín, netušila jsem že o naše služby nemáme již vůbec zájem a samozřejmě mně to mrzí.
Co se týče negativních diskuzí, tak mohu potvrdit, že o těchto diskuzích víme a musím konstatovat, že denně obsloužíme cca. 100 klientů u nás na klinikách. Počet negativních reakci není ani 1%, ale tím to nechci bagatelizovat. Víme, že některé příspěvky jsou od lidí, kteří u nás nikdy nebyli, některé od konkurence a některé opravdu od našich zákaznic, kterým třeba opravdu dané ošetření nepomohlo. Mohu Vás však osobně a ve vší vážnosti ujistit, že za výsledky naší práce si plně stojíme a vždy činíme maximum aby od nás odcházel klient spokojený.
Vaše žádost o vrácení peněz byla nyní předána fakturačnímu oddělení. Finanční prostředky Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 30-ti pracovních dní.
Přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
K.P. Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Zuzana
Příjemce: vedeni
Datum: 07/05/2019 09:40
Předmět: Re: Re[2]: zadost o vraceni platby z voucheru c. 6694882043
CHCETE OPRAVDU UVĚŘIT A ČEKAT? čtěte dále....
Já:
Vzhledem ke zjištěným informacím jestli vůbec přislíbené vrácení peněz nastane, nejsem ochotna čekat a nadále se handrkovat jako spousta vašich klientů v mé situaci. Finanční problémy kliniky mne nezajímají. Jsem ochotna se zveřejněním a kontaktovaním ČOI počkat do zítřejšího dne, pokud zítra obdržím své peníze na učet, věc bude tímto pro mne uzavřena. Pokud ne, postup je jasný. Nejdříve ČOI, Dtest a ostatní veřejná fóra spotřebitelů, potom předžalobní výzva a dál to už přece musíte znát.
Dobrý den, paní ,
dle obchodních podmínek máme na vrácení peněz 30 dní od podání žádosti o vrácení peněz. Žádost o vrácení peněz jste zaslala dne 3.5.2019, tudíž od tohoto data máme 30 dní na to abychom Vám peníze vrátili, což samozřejmě uděláme, tudíž si myslím, že Vaše vyhrožování není nutné.
''Odstoupením od smlouvy se smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím od počátku ruší, poukaz je zneplatněn a nelze jej dále využít pro odběr služby. Prodávající se zavazuje vrátit Zákazníkovi kupní cenu poukazu nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení Prodávajícímu, a to dle způsobu platby připsáním na platební kartu či bankovní účet, ze kterého byla platba provedena, případně na jiný bankovní účet specifikovaný písemně Zákazníkem.''
Děkujeme a přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
K. P. Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "
Příjemce: vedeni
Datum: 07/05/2019 10:23
Předmět: Re: Re[4]: zadost o vraceni platby z voucheru c. 6694882043
VŠIMNĚTE SI JAK RYCHLE REAGOVALI, KDYŽ SE NEDÁTE ZVIKLAT
JÁ:
Ano, to skutečně máte a vůbec to nedodržujete, dokud se do záležitosti nevloží právní orgán např. viz. https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-4057/elimat-investment-s-r-o a mnoho dalších podobných, kteří vám uveřili o přislíbení vrácení peněz. Skutečnost je jiná než píšete svým klientům.
Z mé strany to byla pouze přátelská nabídka jak se vyhnout dalším problémům. Pokud mám tedy čekat měsíc, chci mít jistotu, že své peníze skutečně obdržím, nezbývá mi nic jiného než postupovat podle již zmíněného plánu a rady pravních orgánů. Obratem tedy kontaktuji ČOI atd.
Dobrý den paní ,
ujišťuji Vás, že my si své povinnosti vůči zákazníkům plníme a pokud nám opravdu nevěříte a máte obavy, že bychom Vám peníze nevrátili, tak jsme se rozhodli, že Vám peníze pošleme ještě dnes zpět na účet. Jak jistě dobře víte, tak převod peněz může trvat až 3 pracovní dny a jelikož je zítra státní svátek, tak peníze obdržíte nejdříve ve ČT nebo v PÁ.
Tímto Vám potvrzuji, že částka 2.900,-Kč byla nyní odeslána zpět na Váš účet č. ........
Dále se již nebudeme k Vašemu e-mailu vyjadřovat a celou záležitost tímto považujeme za uzavřenou.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S přátelským pozdravem
K. P.
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Zuzana Muchova"
Příjemce: vedeni
Datum: 07/05/2019 10:49
Předmět: Re: Re[6]: zadost o vraceni platby z voucheru c. 6694882043
Pokud tedy částku 2900Kč obdržím do pátku tohoto týdne na můj účet, bude tato záležitost pro mne také uzavřena.
Ano, spolehněte se, že peníze do pátku obdržíte.
Ještě jednou přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
K. P.
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "
Příjemce: vedeni
Datum: 07/05/2019 11:07
Předmět: Re: Re[8]: zadost o vraceni platby z voucheru c. 6694882043
BĚHEM 2 HODIN DORAZILY PENÍZE NA MŮJ ÚČET. Beru to jako ponaučení a příště si dám větší pozor při výběru. Předem vygooglovat si recenze je lepší než řešit následky. Doufam, že moje zkušenost aspoň někomu z vás pomůže.
Ošetření kyselinou hyaluronovou
Vrácení peněz za voucher.
|
Tweet |
Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitelka neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.