Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Již dva týdny se snažím zrušit členství na E date po odchozi platbě 500 Kč . Od prémiového členství nelze odstoupit zkoušel jsem fax ( obyčejný v práci , on-line )- nelze.Navic nechápu když jsem nepodepisoval žádný dokument o potvrzení plateb a pro výstup z prémiového účtu , musím zaslat můj podpis( což se mi upřímně také dvakrát nelíbí ) Dnes se mi zaúčtovali dvě platby na 2394 Kč . Dohromady 4788kc což je velká část z mého platu za web který nenavstevuji .
Nevím proč se mi zauctovali dvě platby. Pokusím se po zaúčtování reklamovat platby , protože nehodlam přispívat na web který nepoužívám .
Účet : kikin88@email.cz
Dále bych chtěl na této stránce zrušit účet také nelze .
Dokázal by mi někdo v této problematice prosím poradit?
Smazání účtu , deaktivace prémiového účtu a zaslání 4788 Kč zpět na můj. účet . Prvních 500 Kč náleží dané firmě.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese 'zdenek.vencl@c-date.com',
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Řeším nyní s prodejcem.
Zaslal jsem e-mail na e-mailovou adresu od prodejce.
Poslali mi odpověď , že má žadost byla poslána na zákaznický servis a bude mi odepsano do 5 dnů .
Děkuji za pomoc.
S pozdravem
Marek Wilder
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.