Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32579Zaúčtování platby dvakrát , nemožné podmínky odstoupení , nemožné zrušení , ve VOP není definována platba jako trvala pouze jako zkušební

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2019, před 6 lety

Marek Wilder

Znění stížnosti

Dobrý den,

Již dva týdny se snažím zrušit členství na E date po odchozi platbě 500 Kč . Od prémiového členství nelze odstoupit zkoušel jsem fax ( obyčejný v práci , on-line )- nelze.Navic nechápu když jsem nepodepisoval žádný dokument o potvrzení plateb a pro výstup z prémiového účtu , musím zaslat můj podpis( což se mi upřímně také dvakrát nelíbí ) Dnes se mi zaúčtovali dvě platby na 2394 Kč . Dohromady 4788kc což je velká část z mého platu za web který nenavstevuji .

Nevím proč se mi zauctovali dvě platby. Pokusím se po zaúčtování reklamovat platby , protože nehodlam přispívat na web který nepoužívám .

Účet : kikin88@email.cz

Dále bych chtěl na této stránce zrušit účet také nelze .

Dokázal by mi někdo v této problematice prosím poradit?


Požadované řešení

Smazání účtu , deaktivace prémiového účtu a zaslání 4788 Kč zpět na můj. účet . Prvních 500 Kč náleží dané firmě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 10:22, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2019 13:43, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese 'zdenek.vencl@c-date.com',

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2019 09:19, před 6 lety


Marek Wilder

Dobrý den,

Řeším nyní s prodejcem.

Zaslal jsem e-mail na e-mailovou adresu od prodejce.

Poslali mi odpověď , že má žadost byla poslána na zákaznický servis a bude mi odepsano do 5 dnů .

Děkuji za pomoc.

S pozdravem
Marek Wilder

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2019 08:58, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 16:57, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.