Společnost


GELIKON PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3258Nedodané zboží,nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2014, před 11 lety

Miluše Vildová

Znění stížnosti

Do dnešní dne mi dluží 3998,-kč.
Koupila jsem si pobyt ve Špindlerově mlýně,který byl stornován kvůli havárii na hotelu Jelínek,bohužel hotel vlastnila p. Vedralová Martina majitelka Královny slev,která tak nadělávala jen dluhy.Půl roku mi slibovaly vrácení peněz ale do dnešního dne mi nic nepřišlo,ani peníze ani jiná náhrada.


Požadované řešení

Ráda bych bud jiný pobyt nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 12:49, před 11 lety

V tomto případě je důležité, kdo byl smluvním partnerem spotřebitele. Ten je povinný k vrácení zaplacených finančních prostředků. Slevový portál se většinou staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:39, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.