Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do dnešní dne mi dluží 3998,-kč.
Koupila jsem si pobyt ve Špindlerově mlýně,který byl stornován kvůli havárii na hotelu Jelínek,bohužel hotel vlastnila p. Vedralová Martina majitelka Královny slev,která tak nadělávala jen dluhy.Půl roku mi slibovaly vrácení peněz ale do dnešního dne mi nic nepřišlo,ani peníze ani jiná náhrada.
Ráda bych bud jiný pobyt nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě je důležité, kdo byl smluvním partnerem spotřebitele. Ten je povinný k vrácení zaplacených finančních prostředků. Slevový portál se většinou staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat.
Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.