Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na ochranku a personál v Penny Pelhřimov(autobusové nádraží). Moje matka byla nakupovat a u kasy piskala, ochranka se jí zeptala, jestli má v kabelce něco, co by mohlo pískat. Ona hned odpověděla, že tam má čokoládu, kterou dostala jako dárek, a protože od dárku samozřejmě účtenku neměla, tak byla donucena čokoládu zaplatit. Vadí mi přístup, protože z ní před plným Penny udělali v podstatě zlodějku. Do této prodejny chodíme denně, protože bydlíme hned vedle. Mrzí mě tedy chování místní obsluhy a především ochranky. Maminka čokoládu zaplatila, ale z běžného nákupu odešla s ostudou. Ráda bych ještě zdůraznila, že mamka nikdy v životě nic neukradla a rozhodně by to ani neměla zapotřebí. V
Chtěla bych se tedy zeptat, jestli je toto běžný postup? Jestli ano, tak si příště hodně rozmyslíme, kam půjdeme nakupovat. Ikdyz bychom neradi, protože jsme doteď byli s vašimi službami spokojeni.
Děkuji
V ideálním případě bychom žádali omluvu od obsluhy Penny Pelhřimov.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.