Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Požadovali jsme opakovaně zrušit službu O2 - Internet On-Line Fixed - číslo smlouvy 8768307684. Nejdříve opakovaně e-mailem na firmy@o2.com, potom jsme telefonickým dotazem zjistili, že nás má na starost nějaký L.I. (viz ref. údaj) a tak jsme písemně oslovili se zrušením služby jeho. Opět bez výsledku. Potom jsme navštívili již 2x prodejnu O2 na Smíchově, kde nám pokaždé sdělili to samé, opět opakovaně, že smlouvu v počítači nevidí a že zařídí, aby se nám max do dvou dnů někdo ozval. Nikdo se neozve, jsme v koncích. Služba je předražená, poměr ceny a rychlosti neodpovídá současným trendům a my požadujeme službu zrušit - co nejříve!
Internet On-Line Fixed - číslo smlouvy 8768307684
Reakcí by mělo být ukončení služby max. do 30-ti dní!
|
Tweet |
Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.
Jednostranné předčasné ukončení smlouvy (výpověď) musí umožňovat poskytovatel internetu v obchodních podmínkách (dále jen "VOP"). Případně je možné se domluvit na ukončení smlouvy dohodou, tedy souhlasný dvoustranný projev vůle, podmínky tohoto ukončení budou stanoveny v dohodě samotné. Doporučujeme se tedy podívat do VOP podnikatele a podle nich postupovat, případně se domluvit na jiném způsobu řešení nastalé situace.
Hezký den,
dle vámi uvedeného čísla smlouvy se mi nedaří dohledat vaše služba, proto bych vás požádala o doplněni rodného čísla či IČ, pod kterým by mělo být vaše připojení v našich systémech evidováno.
Děkuji a jsem s pozdravem
Renáta Drastichová, Guru pro Social Media, O2 CZ
IČ 25695738
ESCHENBACH OPTIK sro
K Fialce 35
Praha 5
Hezký den,
děkuji za doplnění a omlouvám se za odmlku, čekala jsem na vyjádření kolegů, jež mají váš požadavek na starosti. Byla jsem nyní informována, že vám zaslali potřebný formulář a vše s vámi dořeší.
Omlouvám se za komplikace.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
obdržel jsem formulář a vyplněný poslal e-mailem zpět operátorce, která má případ na starost.
S pozdravy
Petr Voříšek
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.