Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Slevovému portálu jsme v lednu 2019 uhradili víkendový pobyt - Jihočeské krásy s polopenzí i whirlpoolem u Třeboně ve výši 2.790,-Kč. Slevový portál nám emailem potvrdil přijetí částky a zaslal nám voucher č.PEP3078025294.
Tento voucher jsme použili na rezervaci pobytu. Bohužel nám telefonicky bylo sděleno, že daný voucher není slevovým portálem proplacen a mi pokud budeme chtít tento pobyt uskutečnit musíme si ho znovu sami uhradit. Dne 31.3.2019 jsme zaslali na email podpora@pepa.cz žádost o vrácení námi zaslané částky. Bylo nám sděleno, že požadavek předali na finanční oddělení, které naši žádost vyřídí v zákonné lhůtě 30ti dní. Ani po 30ti dnech jsme nedostali žádnou informaci ani peníze. Slevový portál neodpovídá na maily, telefon na zákaznické lince je neustále obsazený.
Číslo voucheru PEP3078025294, číslo objednávky 9773412019
Vrácení uhrazené částky 2.790,-Kč.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.