Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kvůli neustálým výpadkům mi byl dne 6.5. 2019 vyměněn modem za nový, moderní, a to již po třetí!!! Technik pouze naistaloval nový modem a odešel. Neodstranil žádnou vadu signálu a ztrátovost, která výpadky způsobuje. Za dva dny, dne 8.5.2019 začaly výpadky internetu nanovo, a v úplně stejné míře jako před novým modemem. Na lince se tomu telefonist pan Horňák pouze arogantně smál. Ano, setkal jsem se na lince technické podpory s výsměchem, že technik nic neodstranil a musí se tedy naplánovat nová návštěva technika, který závadu trátovosti odstraní. Po chvíli mi telefonista sdělil, že má další špatnou zprávu, a to že technik můj nový modem jeětě nezaregistroval v systému, a protože je svátek, tak nemůže naplánovat novou návštěvu technika na idstranění závady. Neskutečný borled a šlendrián. UPC je příšerná firma plná nechopných, arogantních zaměstnanců, kteří si nedělají svoji práci jak mají a navíc se vám vysmívají do telefonu, když za své peníze nedostávate jejich vinou své služby.
Internet UPC
Odstranit výpadky internetu které trvají již několik let a nikdo z UPC to neumí napravit!!!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.