Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#32589Nefunkční modem, neodstranění chyby technikem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2019, před 6 lety

Ondřej Vilímec

Znění stížnosti

Kvůli neustálým výpadkům mi byl dne 6.5. 2019 vyměněn modem za nový, moderní, a to již po třetí!!! Technik pouze naistaloval nový modem a odešel. Neodstranil žádnou vadu signálu a ztrátovost, která výpadky způsobuje. Za dva dny, dne 8.5.2019 začaly výpadky internetu nanovo, a v úplně stejné míře jako před novým modemem. Na lince se tomu telefonist pan Horňák pouze arogantně smál. Ano, setkal jsem se na lince technické podpory s výsměchem, že technik nic neodstranil a musí se tedy naplánovat nová návštěva technika, který závadu trátovosti odstraní. Po chvíli mi telefonista sdělil, že má další špatnou zprávu, a to že technik můj nový modem jeětě nezaregistroval v systému, a protože je svátek, tak nemůže naplánovat novou návštěvu technika na idstranění závady. Neskutečný borled a šlendrián. UPC je příšerná firma plná nechopných, arogantních zaměstnanců, kteří si nedělají svoji práci jak mají a navíc se vám vysmívají do telefonu, když za své peníze nedostávate jejich vinou své služby.


Produkt

Internet UPC


Požadované řešení

Odstranit výpadky internetu které trvají již několik let a nikdo z UPC to neumí napravit!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 07:36, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 15:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.