Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32592Neoprávněné účtování připojení k internetu na mobilní telefon.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2019, před 6 lety

Svatava Flamíková

Znění stížnosti

Vážení,
už skoro rok mi začínají docházet od Vás nevyžádané SMS na tel.č. viz ref.údaj s textem : Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29Kc/24h. Pro chytré telefony je výhodnější taricf internet v mobilu.Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Protože datové služby od Vás nevyužívám, nepřeji si dostávat tyto zprávy na můj mobilní telefon a ani nehodlám za tuto nevyužívanou službu platit.
Nechala jsem si u operátorky na své předplacené kartě aktivovat blokování připojování k internetu za poplatek,tak jsem počítala s tím, že nevyžádané SMS přestanou, ale do týdne se opět začly objevovat a dál mi strháváte 29,00 Kč za den.


Požadované řešení

Žádám o sjednání nápravy, a vrácení neprávem stržených peněz. Jsem důchodce a nemám na rozhazování.
Také bych ocenila, vaše vyjádření, jakým způsobem budete řešit daný problém.
Čekám na vaši brzkou odpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 07:14, před 6 lety

Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat.

Pokud i přesto spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2019 12:32, před 6 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a ráda nastavení vašich služeb prověřím a překontroluji, požádám však o doplnění vašeho čísla.
K zaúčtování poplatků dochází na základě odeslání požadavku a impulzu vyslaného z vašeho telefonu, bez toho k odečtení kreditu nedochází.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.5.2019 13:26, před 6 lety


Svatava Flamíková

Dobrý den,
nevím o jaké doplnění a jakého čísla se vám jedná, ale dnes mi opět přišla zpráva o stržení 29,00 Kč/24h, za připojení k internetu. Využívám stávající internet zbudovaný v panelovém domě ve kterém bydlím a zdarma. Nevím, proč bych měla užívat internet v mobilu od O2 za 29,00 na den.
Prosím o urgentní nápravu a vrácení peněz za nevyužitou vaši službu.
Svatava Flamíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 07:01, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2019 12:01, před 6 lety

Hezký den,

mám na mysli vaše telefonní číslo, u kterého se vám poplatky za připojení k internetu účtují, bez toho nemám možnost vaše služby dohledat a jejich nastavení zkontrolovat a případně upravit. Pro ověření paušální karty požádám také o koncovku rodného čísla za lomítkem a pro předplacenou kartu mi, prosím, uveďte výrobní číslo SIM, které najdete na rubu kartičky anebo na plastovém výlisku, začíná 8 a má 18 číslic.
Pro blokaci nevyžádaného připojení k internetu doporučím také odeslat SMS ve tvaru BAP na 999111.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2019 10:42, před 6 lety


Svatava Flamíková

Dobrý den,
Pro blokaci nevyžádaného připojení k internetu doporučím také odeslat SMS ve tvaru BAP na 999111.
Jak mám tomuto rozumět =SMS ve tvaru BAP?
Flamíková Svatava

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 10:47, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2019 11:51, před 6 lety

Hezký den,
stačí, když do textu zprávy napíše slovo BAP a pošlete ho na číslo 999111.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.5.2019 11:24, před 6 lety


Svatava Flamíková

Hodnocení:

Komentář: Musela jsem opět osobně na pobočku O2, kde se to konečně uzavřelo.
Děkuji, Svatava Flamíková