Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení,
už skoro rok mi začínají docházet od Vás nevyžádané SMS na tel.č. viz ref.údaj s textem : Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29Kc/24h. Pro chytré telefony je výhodnější taricf internet v mobilu.Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Protože datové služby od Vás nevyužívám, nepřeji si dostávat tyto zprávy na můj mobilní telefon a ani nehodlám za tuto nevyužívanou službu platit.
Nechala jsem si u operátorky na své předplacené kartě aktivovat blokování připojování k internetu za poplatek,tak jsem počítala s tím, že nevyžádané SMS přestanou, ale do týdne se opět začly objevovat a dál mi strháváte 29,00 Kč za den.
Žádám o sjednání nápravy, a vrácení neprávem stržených peněz. Jsem důchodce a nemám na rozhazování.
Také bych ocenila, vaše vyjádření, jakým způsobem budete řešit daný problém.
Čekám na vaši brzkou odpověď.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat.
Pokud i přesto spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a ráda nastavení vašich služeb prověřím a překontroluji, požádám však o doplnění vašeho čísla.
K zaúčtování poplatků dochází na základě odeslání požadavku a impulzu vyslaného z vašeho telefonu, bez toho k odečtení kreditu nedochází.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
nevím o jaké doplnění a jakého čísla se vám jedná, ale dnes mi opět přišla zpráva o stržení 29,00 Kč/24h, za připojení k internetu. Využívám stávající internet zbudovaný v panelovém domě ve kterém bydlím a zdarma. Nevím, proč bych měla užívat internet v mobilu od O2 za 29,00 na den.
Prosím o urgentní nápravu a vrácení peněz za nevyužitou vaši službu.
Svatava Flamíková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Hezký den,
mám na mysli vaše telefonní číslo, u kterého se vám poplatky za připojení k internetu účtují, bez toho nemám možnost vaše služby dohledat a jejich nastavení zkontrolovat a případně upravit. Pro ověření paušální karty požádám také o koncovku rodného čísla za lomítkem a pro předplacenou kartu mi, prosím, uveďte výrobní číslo SIM, které najdete na rubu kartičky anebo na plastovém výlisku, začíná 8 a má 18 číslic.
Pro blokaci nevyžádaného připojení k internetu doporučím také odeslat SMS ve tvaru BAP na 999111.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
Pro blokaci nevyžádaného připojení k internetu doporučím také odeslat SMS ve tvaru BAP na 999111.
Jak mám tomuto rozumět =SMS ve tvaru BAP?
Flamíková Svatava
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Hezký den,
stačí, když do textu zprávy napíše slovo BAP a pošlete ho na číslo 999111.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Musela jsem opět osobně na pobočku O2, kde se to konečně uzavřelo.
Děkuji, Svatava Flamíková