Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli stále mám premiuvý účet na naší stránce. Pokud ne prosím o okamžité zrušení.
Nepoužil jsem ho od roku 2016 a na stránce jsem ani nebyl a automaticky se mi obnovilo. Za co byly vyžádáné peníze, které ale nebyly zaplaceny protože upomínky mi chodili jenom do spamu, takže jsme je neviděl. Tam mi přišla i výhružka exekucí, ale pak již až do dnešného dne, kdy jsem maily objevil, vůbec nic. Prosím o okamžité řešení situace a zároveň mám dotaz jestli mám nějakou pohledávku voči této společnosti.
Jelikož šlo o automatické aktivování premium účtu s přrípadnými finančními závazky ani nesouhlasím.
Prosím o okamžité řešení..
Okamžité zrušení případného premiového účtu a pokud existují tak zrušení také veškerých finančních pohledávek.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese 'zdenek.vencl@c-date.com',
děkujeme Vám.
Dobrý den,
mám tedy pokračovat v komunikaci se spoločností přímo přes mail, jako napsali, nebo jak je uvedené v mailové notifikaci pokračovat v komnikaci přes tento portál?
Děkuji za odpověď
S pozdravem
Peter Skokan
Spotřebitel může ze společností komunikovat napřímo i zde. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na dotaz spotřebitele také reagovat.
Dobrý den,
bohužel se zdá, že společnost c-date vůbec nekomunikuje. Poslal jsem žádost na uvedenou adresu, kterou jsem tady dostal. Dostal jsem od nich sice e-mail, ale ten jakoby vůbec nereflektoval mé dotazy. Následně jsem poslal další e-mail s prosbou o vysvětlení a dostal jsem jako odpověď znovu ten samý e-mail.
Mám podezření, že celá anabáze i s vyhružným e-mailem ohledně exekuce je jenom zastrašování a způsob jak podvodně vylákat peníze od lidí.
Exekuce může proběhnout až po ukončení soudního řízení pravomocným rozsudkem. O soudním řízení by spotřebitel musel být informován. Jestliže nic takového neproběhlo, není důvod se exekuce obávat. Navíc jsme se při naší praxi doposud nesetkali byť s jediným případem, kdy by společnost někoho žalovala.
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost a vyzýváme ji, aby se spotřebitelem komunikovala, aby mohl být problém dořešen.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.