Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32593Nevyžádané členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2019, před 6 lety

Peter Skokan

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jestli stále mám premiuvý účet na naší stránce. Pokud ne prosím o okamžité zrušení.
Nepoužil jsem ho od roku 2016 a na stránce jsem ani nebyl a automaticky se mi obnovilo. Za co byly vyžádáné peníze, které ale nebyly zaplaceny protože upomínky mi chodili jenom do spamu, takže jsme je neviděl. Tam mi přišla i výhružka exekucí, ale pak již až do dnešného dne, kdy jsem maily objevil, vůbec nic. Prosím o okamžité řešení situace a zároveň mám dotaz jestli mám nějakou pohledávku voči této společnosti.
Jelikož šlo o automatické aktivování premium účtu s přrípadnými finančními závazky ani nesouhlasím.
Prosím o okamžité řešení..


Požadované řešení

Okamžité zrušení případného premiového účtu a pokud existují tak zrušení také veškerých finančních pohledávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 06:33, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2019 13:42, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese 'zdenek.vencl@c-date.com',

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2019 15:19, před 6 lety


Peter Skokan

Dobrý den,
mám tedy pokračovat v komunikaci se spoločností přímo přes mail, jako napsali, nebo jak je uvedené v mailové notifikaci pokračovat v komnikaci přes tento portál?

Děkuji za odpověď
S pozdravem
Peter Skokan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 17:19, před 6 lety

Spotřebitel může ze společností komunikovat napřímo i zde. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na dotaz spotřebitele také reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2019 15:38, před 6 lety


Peter Skokan

Dobrý den,
bohužel se zdá, že společnost c-date vůbec nekomunikuje. Poslal jsem žádost na uvedenou adresu, kterou jsem tady dostal. Dostal jsem od nich sice e-mail, ale ten jakoby vůbec nereflektoval mé dotazy. Následně jsem poslal další e-mail s prosbou o vysvětlení a dostal jsem jako odpověď znovu ten samý e-mail.
Mám podezření, že celá anabáze i s vyhružným e-mailem ohledně exekuce je jenom zastrašování a způsob jak podvodně vylákat peníze od lidí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 17:21, před 6 lety

Exekuce může proběhnout až po ukončení soudního řízení pravomocným rozsudkem. O soudním řízení by spotřebitel musel být informován. Jestliže nic takového neproběhlo, není důvod se exekuce obávat. Navíc jsme se při naší praxi doposud nesetkali byť s jediným případem, kdy by společnost někoho žalovala.

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost a vyzýváme ji, aby se spotřebitelem komunikovala, aby mohl být problém dořešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 14:29, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.