Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zdravím Vás-dobrý den..má stížnost a zároveň upzornění pro vás..již po několikáté/v r.- 2018-1krt. a v roce 2019 - 2krt./jsem nedostal do mé schrnky písemnosti..vždy jsem je obdržel od p.xx s vedlejšího vchodu,kde bylo vhozeno do její schránky a tá mě je dle čitelné atd.na písemnostech přinesla..poslední nedoručená zásilka/Šeková poukázka na částku 2000kc..tento dopis označen s razítkem "DEPO BRNO -2.-5.19.14 pro upřesnění:znak v rámečku na obálce 20901/00" 2krt.jsem to přehlédl,ale teď si stěžuji,doufám na správném místě..JAK JE TO VŮBEC MOŽNÉ !!! ps.má atd. Ivo Ullmann
zjištění-domluva-náprava...........
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman