Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32597Ignorování informace o špatném telefonním čísle k vyrozumění o doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 minut 49 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2019, před 6 lety

Ladislav Matuš

Znění stížnosti

Česká pošta mne informovala formou SMS dne 25.4.2019 o převzetí zásilky NP0383528290L s dobírkou a dne 26.4.2019 a poté znovu o jejím doručení a připravení k vyzvednutí na poště Olomouc 9. Téhož dne 26.4.2019 jsem zaslal na emailovou adresu info@post.cz oznámení, že tato zásilka jednak není moje a jednak jsem v Plzeňském krají a zásilka je v Olomouci. Odpovědí mi byla omluva p. J.B. z Call centra téhož dne 26.4.2019. Další sms od České pošty o doručení stejné zásilky jsem dostal 29.4.2019. Reagoval jsem opět emailem. Dne 3.5.2019 mi p. J.B. odpověděl, že "telefonní čísla poskytuje odesílatel, který požádal o službu avizování zásilky adresátovi. Možností je domluvit se s odesílatelem (Inogami s.r.o.), aby chybný kontakt ve své databázi opravil nebo odstranil." Po této odpovědi jsem již rezignoval a od té doby mě stále Česká pošta obtěžuje smskami o doručení zásilky (7.5. a dnes 9.5.2019). Rozčiluje mě neschopnost České pošty reagovat na tuto situaci. Komunikovat s odesílatelem Inogami s.r.o. je přece její věc a nikoliv moje, protože doručení zásilky je v jejím zájmu a nikoliv v mém. Pikantností je ještě skutečnost, že ve dvou smskách je uvedeno uložení zásilky na poště Olomouc 9 a v dalších dvou Olomouc 10 (na střídačku). To někdo stále převáží zásilku z jedné pošty na druhou a zpět? .


Produkt

Zásilka NP0383528290L s dobírkou.


Požadované řešení

Žádám o prošetření postupu p. J.B. z Call Centra a sjednání nápravy, abych nebyl dále Českou poštou smskami o doručení cizí zásilky obtěžován.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 09:21, před 6 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.