Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Česká pošta mi doručuje balíky, které o p a k o v a n ě nelze hradit kartou, protože doručovatel není vybaven platebním terminálem (30/4/2019 v Zibohlavech; 7/5/2019 v Zibohlavech…...).
Česká pošta tak dlouhodobě slibuje zákazníkům služby, které není schopná dodržet.
Lada Křičková
Očekávám, že doručovatelé budou standardně vybavení plat. terminálem tak, jak Č.pošta slibuje.
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman