Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,Před 24 mesícé koupila jsem notebook v Příbrami na prodejně CSC.Během 24 měsíců měla sem notebook 4* v opravě,2 krát z nich ze stejnou vadou.15 dni před ukončením reklamace noutbook měl poruchu.Prodejce ho hned opravil v vlastním servisu i chce mi ho předat.Odmítám tohle zboří převzít,protože nemam jistotu že mi nebude mít poruchu zase v ničem.Nemam jistotu v tom zboží.Děkuji předem.
Notebook LENEVO Z-570
Výměna zboží,výplata peněz.
|
Tweet |
Uplatňuje-li spotřebitel čtvrtou reklamaci pro různou vadu, která se vyskytla po opravě, může požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. Tento nárok je nutné uvést do reklamačního protokolu, který je v případě uznání reklamace pro prodejce závazný. Jestliže spotřebitel neuvede nárok do protokolu, prodejce může zboží opravit.
Společnost FLAMONT, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.