Společnost


FLAMONT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3260Neuznana reklamace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2014, před 11 lety

Natalia Šuljaková

Znění stížnosti

Dobry den,Před 24 mesícé koupila jsem notebook v Příbrami na prodejně CSC.Během 24 měsíců měla sem notebook 4* v opravě,2 krát z nich ze stejnou vadou.15 dni před ukončením reklamace noutbook měl poruchu.Prodejce ho hned opravil v vlastním servisu i chce mi ho předat.Odmítám tohle zboří převzít,protože nemam jistotu že mi nebude mít poruchu zase v ničem.Nemam jistotu v tom zboží.Děkuji předem.


Produkt

Notebook LENEVO Z-570


Požadované řešení

Výměna zboží,výplata peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 12:29, před 11 lety

Uplatňuje-li spotřebitel čtvrtou reklamaci pro různou vadu, která se vyskytla po opravě, může požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. Tento nárok je nutné uvést do reklamačního protokolu, který je v případě uznání reklamace pro prodejce závazný. Jestliže spotřebitel neuvede nárok do protokolu, prodejce může zboží opravit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:12, před 10 lety

Společnost FLAMONT, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.