Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, seznamka BE2 využívá registrace pomocí emailových adres, pakliže nezadám email, a jsem přihlášená na facebooku pomocí tel. čísla,(email zde nemám zadán vůbec) je možné, že touto cestou mi stále chodí nějaké profily od seznamky, nebo toto odezní?Mám podat pomocí jména, které mám na facebooku a tel. čísla žádost o ukončení smlouvy, nebo stačí se odhlásit z facebooku a vypnout polohu? Potřebuji radu od poskytujícího tuto službu.
operátor mi minulý měsíc strhl 2000 za platbu.
deaktivace
Prosím o pomoc při deaktivaci služby přes poskytovatele služby
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Samotná deaktivace účtu na seznamce, popřípadě odhlášení se z Facebooku, však není výpovědí.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 (v tomto případě tedy telefonní číslo) a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Odesílám Žádost o odstaoupení a deaktivaci účtu s potřebnými údaji.
Stížnost přeřazujeme zpátky na spotřebitelku, která má možnost se vyjádřit k vývoji případu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.