Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den, chci podat stiznost na Vase asistencni sluzby. Pokazilo se nam auto s karavanem ve Francii, byla to sobota. Odtahli jste nas do Dole, nas s karavanem umistili v kempu a auto odvazli pryc uplne do jineho mesta - Beaune o cemz jsem byla informovana az b pondeli, pricemz puvodne mel byt vuz opravovan v Dole alespon dle adtahovky. Ted je ctvrtek a my stale nevime co vubec autu je. Stale jen volam ale nikdo nic nevi. Jsme v kempu a nemuzeme se nekam hnout ani přemístit karavan pro docerpani vody atd....Mame tady 4 deti a situace uz je pro nas neunosna. Proto žádám o okamzitou napravu situace. Nase naklady na dovolenou rostou, cas je taky ztracen a aby auto bylo v servise tyden a nikdo mi nebyl prozatim schopen rict co mu je uz je opravdu moc. Take by jsme se tedy chteli dostat do auta, ktere je 60 km daleko a kde mame veci.
Asistencni sluzby maxi plus
Proplaceni alespon kempu a informace,kdy bude auto opravene nebo odtah do jineho servisu ci zpet do CR.
|
Tweet |
Jestliže společnost neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních služeb garantuje, je na místě jejich vadné poskytnutí reklamovat. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel také žádat náhradu této škody.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem při poskytování služeb, které nejsou životním pojištěním, je příslušná Česká obchodní inspekce. Je tedy možné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html a na www.adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.