Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#32605Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2019, před 6 lety

David Hruška

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.1.2018 jsem zakoupil sekačku ve společnosti Mountfield a.s. V minulém roce jsem sekačku použil cca pětkrát v druhé polovině roku. Vždy byla vyčištěna dle návodu k použití vodou přes přípojku na hadici, kterou sekačka obsahuje.
Na jaře letošního roku přestal fungovat pojezd sekačky. Vyjádření servisu je zamítnutí reklamace z důvodu: "Projetá řemenice unašeče, opotřebovaný řemen pojezdu, zarezlé řemenice pojezdu, stroj bez údržby - hlučné převody pojezdu, nepromazané pastorky pojezdu, přirezlý unačeš ke klikové hřídeli."
Vzhledem k tomu, že jsem vždy postupoval v souladu s návodem k použití, sekačka byla ponechána na vzduchu k oschnutí atd. Na zimu byl vypuštěn benzin a uskladněna, opět dle návodu. Dále také po dvou sekáních byl vyměněn olej, tak s vyjádřením servisu nemohu souhlasit. Podrobněji rozepsané skutečnosti jsem servisu odeslal jako mou reakci a odpověď byla opět zamítnutí.

Tímto bych Vás chtěl požádat o radu s dalším postupem. Servis pouze nabízí opravu hrazenou mnou jako zákazníkem.

Děkuji za odpověď
S pozdravem
Ing. David Hruška


Produkt

Sekačka Honda benzinová SP 535 HW 4S v.č. sk7428763


Požadované řešení

Oprava sekačky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 10:39, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace (poškození sekačky nebylo způsobeno nesprávnou údržbou/prodávajícím doporučená údržba sekačky je nesprávná), má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.