Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Při přepisování smlouvy (pevné linky – internetu) na jinou osobu, mého známého, se paní vedoucí na této prodejně nezdráhá takových praktik jako: neberte ohledy tady na něj a vemte si novou smlouvu, vy tu otravujete jenom. V tuto chvíli jsem paní upozornil na nevhodné chování, na které reagovala ještě dalšími drzými připomínkami a následně zaujala arogantní postoj.
Dále jsme několikrát upozorňovali, že chceme převést smlouvu bez jakýchkoliv změn, na O2 infolince mi bylo sděleno, že převod je zdarma a bez poplatků, to mi bylo na prodejně potvrzeno, ale přesto ještě asi dvakrát rekapituluji, zda bude smlouva převedena beze změny a opakuji měsíční splátku a délku trvání, vše mi je potvrzeno, odcházíme bez opětování pozdravu od paní vedoucí.
V rámci několika minut kontrolujeme emailovou korespondenci, která potvrzuje tuto změnu ale za novou a vyšší cenu za (Internet), dále poplatek za převod a navíc se službou internet security, o kterou nikdo nežádal, a bylo nám potvrzeno, že je vše stejné oproti původní smlouvě. Celou věc jsem předal telefonicky na reklamační oddělení asi po 40 minutách od jejího zadání pro zrušení celého převodu.
V mém zájmu není kohokoliv poškodit, ale mám za to, že tato informace bude přínosná jak pro vaši společnost, tak pro nás zákazníky.
Pevný Internet
Přinejmenším se jedná o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázána, zatajení a uvedení v omyl.
Požadavek: Zrušení celého převodu se zachováním předchozích podmínek na původního majitele.
|
Tweet |
Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Dobrý den pane Neséte,
díky za Váš podnět a je mi líto, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenost. Podnět je již v řešení u kolegům z reklamačního oddělení, požádám Vás o strpení. O vyřešení budeme majitele co nejdříve informovat, děkuji za pochopení.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Žádost o převod proběhla na prodejně Zábřeh na Moravě 6.5.2019, v rámci 30 minut byla podána telefonická reklamace, po zjištění situace jak se věci mají, dle emailové korespondence a po přihlášení na nový převedený účet. Společnost O2 se telefonicky ozvala 5.6.2019. Kde nám bylo sděleno, že jsme byli se vším seznámeni na prodejně a vše bylo v pořádku a tak jak jsem chtěli, že si prý vše ověřovali na prodejně.
Nicméně, po pár minutách, kdy bylo nutné znovu a jasně vše vysvětlit, paní na lince v duchu dobré vůle vše napravila a zrušila balíček internet security, slíbila vrácení poplatku za převod a původní ceny, která byla navýšena oproti původní ceně.
Bohužel toto se děje dnes a denně a ne všichni lidé se braní těmto nekalým praktikám zejména na prodejnách kdy je velmi těžké dokázat kdy kdo co řekl a co požadoval, a tato společnost respektive jejich zaměstnanci jsou si této skutečnosti dobře vědomi a nedivil bych se, kdyby k tomu byli nepřímo vedeni v trainee programu, kde jsou školeni jak se chovat na prodejně atd, protože jinak by se tyto věci určitě neděli tolika lidem, jak se zde člověk může dočíst.
S pozdravem
Dobrý den pane Neséte,
v rámci předaného podnětu byla situace dořešena a považuji podnět za vyřešený.
Ještě jednou se Vám za vzniklé potíže omlouvám a doufám, že budete s našimi službami spokojený. Chci Vás ujistit, že máme zájem na tom, aby všichni naši zaměstnanci poskytovali pravdivé informace a dokázali vždy zákazníkům dobře poradit a vyřešit jejich požadavky.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Na pobočce O2 Zábřeh na Moravě jsem musel čelit velice agresivnímu přistupu až drzosti personálu, prodejci zde nemají zábrany uvádět nepravdivé informace a tím vás dovest k rozhodnutí koupě, nasledné řešení je poté vždy proti vám, že jsem byli se vším seznámeni, a i přes kladně vyřízenou reklamaci je to vyčerpávající kolotoč, kterým váš tento systém protáhne.