Společnost


RWE Zákaznické služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3261Přístup k zákazníkovi ,křivé nařčení z falšování poštovní poukázky,nedohledání částky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2014, před 11 lety

Jana Štanderová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.05.2014 jsem navštívila za účelem kontroly zaplacených pohledávek zákaznické centrum RWE, předložila jsem doklad o zaplacení poštovní poukázkou,zaplacená částka i dle razítka pošty je na 1000,-,pracovnice dle svých informací v počítači prý zjistila že na tuto poukázku pod podacím číslem obdrželo RWE pouze 100Kč a ještě mi pracovnice RWE ukazuje jak jsem tam jakoby měla připsat nulu, musím říct že mně tak vykolejila že jsem tomu začínala věřit a odešla jsem, vůbec mně nenapadlo podívat se na podací razítko kde je vlastně účtovaná částka vytisknutá podací poštou kde je 1000,-,vrátila jsem se a ukazuji to a říkám že to není možné, bohužel jsem dostala opět negativní odpověď, prý to mám řešit s poštou, že oni dostali pouze 100Kč z této poukázky, tak tedy nevím kde je zbytek a co se vůbec stalo. Mám doklad o zaplacení částky 1000,-Kč proč bych já tedy měla zjišťovat že RWE dostalo pouze 100,.Kč.


Požadované řešení

Chtěla bych aby RWE dohledalo zaplacenou částku vrátilo jí dle všeobecných podmínek a zjistilo kde se vlastně stala chyba. Rozhodně jsem se cítila jako nějaká padělatelka složenek cítím ujmu na cti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2014 11:13, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme od pošty vyžádat doklad o připsání částky společnosti. Zároveň doporučujeme vyzvat společnost, aby prokázala, že obdržela pouze 100 Kč. Pokud došlo k chybě na straně pošty - lez na ní žádat i náhradu škody, kterou by tímto způsobila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 14:34, před 10 lety

Společnost RWE Zákaznické služby, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.