Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 23.05.2014 jsem navštívila za účelem kontroly zaplacených pohledávek zákaznické centrum RWE, předložila jsem doklad o zaplacení poštovní poukázkou,zaplacená částka i dle razítka pošty je na 1000,-,pracovnice dle svých informací v počítači prý zjistila že na tuto poukázku pod podacím číslem obdrželo RWE pouze 100Kč a ještě mi pracovnice RWE ukazuje jak jsem tam jakoby měla připsat nulu, musím říct že mně tak vykolejila že jsem tomu začínala věřit a odešla jsem, vůbec mně nenapadlo podívat se na podací razítko kde je vlastně účtovaná částka vytisknutá podací poštou kde je 1000,-,vrátila jsem se a ukazuji to a říkám že to není možné, bohužel jsem dostala opět negativní odpověď, prý to mám řešit s poštou, že oni dostali pouze 100Kč z této poukázky, tak tedy nevím kde je zbytek a co se vůbec stalo. Mám doklad o zaplacení částky 1000,-Kč proč bych já tedy měla zjišťovat že RWE dostalo pouze 100,.Kč.
Chtěla bych aby RWE dohledalo zaplacenou částku vrátilo jí dle všeobecných podmínek a zjistilo kde se vlastně stala chyba. Rozhodně jsem se cítila jako nějaká padělatelka složenek cítím ujmu na cti.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme od pošty vyžádat doklad o připsání částky společnosti. Zároveň doporučujeme vyzvat společnost, aby prokázala, že obdržela pouze 100 Kč. Pokud došlo k chybě na straně pošty - lez na ní žádat i náhradu škody, kterou by tímto způsobila.
Společnost RWE Zákaznické služby, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.