Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32614Nabídka levné elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2019, před 6 lety

Jarka Krejčí

Znění stížnosti

Dobrý den,přeposílám to,co už poněkolikáté marně vysvětluji KTST Opava.Je to odpověď na e-mail ,který jsem od nich dostala,když jsem reagovala na dopis z advokátní kanc.o navýšení pokuty.
Dobrý den,
k vašemu sdělení ještě jednou :
při podpisu OBJEDNÁVKY mi bylo řečeno zhruba následující-váš dodavatel en.je Bohemia en.a já vám jdu nabídnout levnější el.(toto proběhlo před vypršením smlouvy i s Bohemia,kdy mě navštívil zástupce se stejnou nabídkou následně levnější en.,když se zavážu od nich odebírat ještě další dobu).Proto jsem se domnívala,že se objednávka váže na pokračování odběru.Nebylo mi řečeno nic o soutěži,ani výběru nového dodavatele,natož pak to,že pokud bych změnila názor,čeká mě pokuta.Jediná moje chyba byla,že jsem si OBJEDNÁVKU nepřečetla,ale to jen z toho důvodu,který jsem popsala výše.
Proto jsem na ověřovací telefonát ,kde se mě paní ptala,jestli mi všechno vysvětlil(řekl pouze,které dvě položky en.budou levnější),řekla že ano.
Vzápětí mi volala slečna s tím,že mi vysoutěžili nějakou Lamu,tehdy jsem řekla,že nikam přestupovat nechci.Teprve potom jsem si přečetla,čeho se objednávka týká.Mezitím jsem si v Bohemia zjistila,že u nich mám smlouvu až do roku 2021,což jsem vám sdělila také.Těch telefonátů z vaší strany bylo několik,stále jsem opakovala ,že nikam přestoupit nehodlám.Požádala jsem ale,abyste mi poslali návrh té nové smlouvy a přišel mi prázdný formulář bez mého jména,pouze se zatržením odběru el.en.a plynu,který já neodebírám.
Požádala jsem o zrušení a vymazání mých osobních údajů z vaší databáze,což se nestalo,pouze mi byla OBJEDNÁVKA zrušena.
Dodnes nechápu,proč je to jednou objednávka,jednou smlouva.Taky mi nejsou jasné vaše nemalé náklady s hledáním nového dodavatele,resp.soutěží.Pokud to měla být soutěž,měli by být vytipovaní dodavatelé zájemci předloženi a ne určen jeden a ještě s určenou dobou na tři roky.
Ať tak nebo tak,domnívám se,že vaše jednání je nemorální a pokud jsem ve svém prvním E-mailu neuvedla správný zdroj,poslechněte si pořad Černé ovce,jehož odkaz jsem přiložila.
Já se obracím na ČOI.Hlavně vás chci požádat,ať mě nekontaktujete a vymažete moje údaje .
J.Krejčí


Požadované řešení

okamžité zrušení objednávky,kterou nazývají smlouvou bez sankcí a vymazání mých osobních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 11:26, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2019 07:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.