Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 3.5. jsem od Vás obdržela sms s informací o doručení zásilky č. 06085445645 následující pracovní den. Následně mi 6.5. dorazila sms s omluvou, že z provozních důvodů mi zásilku tento den nedoručíte, a že ji mohu očekávat následující pracovní den. Dnes je čtvrtek 9.5. a zásilka mi stále nebyla doručena. S přihlédnutím k tomu, že jsem se musela několik dní na adrese doručení zbytečně déle zdržovat a dále bylo nutné přeobjednat termín v autoservisu (zásilka obsahovala pneumatiky), bych ráda vznesla stížnost na Vaši společnost a již v příštích objednávkách rozhodně nehodlám Vašich služeb využívat.
Mgr. Tůmová Alice
Zásilka č. 06085445645
Domnívám se, že by v tomto případě mělo býti navráceno dopravné.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.