Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prosím o pomoc při zrušení vip členství v be-2.Zatím zaplacen pouze vstupní poplatek na 1 měsíc dne 7. května 2019. Již jsem napsala písemnou výpověď a zaslala ji elektronicky na zákaznický servis i dopisem do Luxemburg. Fax nemám
seznamka singels50
Ukončení veškerých závazků ke společnosti b2. Hlavně bych nerada aby mi byl neoprávněně stržen poplatek za další prodloužení členství.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Znovu jsem napsala na doporučená e-mail michal.hlavacek@be2.com a zároveň zákaznickyservis@be2 žádost o odstoupení od smlouvy a zrušení členství.
Tuto žádost jsem jim poprvé poslela na obě adresy včera a odpověděli mi tohle -přeposílám
michal.hlavacek@be2.com michal.hlavacek@be2.com
Komu:
mabrahu@seznam.cz
[Ticket#2019050910025369] re: zrušení členství
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
čekám co bude dál.
Každopádně děkuji za Vaši pomoc a jsem ráda, že se o Vaše rady můžu opřít
Děkujeme spotřebitelce za informaci a stížnost na ni zpět přeřazujeme, aby mohla informovat o případném vývoji.
včera přišel od společnosti e-mail, objevil se ve SPAMU, našla jsem ho až dnes
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 07/06/2019
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Moc vám děkuji za pomoc a vážím si této služby
Hučíková
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.