Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 11.1.2014 jsme v záruční lhůtě u fy. Klempo servis reklamovali nakvalitně provedenou pokládku střešní krytiny. Závada nebyla bohužel na první pohled vidět, proto nám už několik let do střechy zatéká. Na reklamaci nikdo nereagoval. Na druhý pokus již reagovali a slíbili "že se na to přijedou podívat". Poté se opět dlouho nic nedělo a až po několika urgencích se dne 11.4.2014 dostavil jednatel firmy p. Urban. Po kontrole stavu střechy přislíbil brzké vyjádření k reklamaci. Od té doby odmítá s námi komunikovat, na maily neodpovídá a doporučenou poštu odmítl převzít. Fotografii naší střechy, navíc bez našeho svolení prezentují v referencích na svém webu. O to víc je jejich přístup zarážející.
Prosím o radu, jak dále postupovat.
Děkuji, Linha.
Uvedení střechy do řádného stavu. Nebo sleva na dílo v takové výši, aby pokryla náklady na opravu jinou firmou.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne jinak. Po marném uplynutí lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Nejvhodnějším řešením pravděpodobně bude požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny a náhradu škody, kterou způsobila předmětná vada. Odstoupení, případně výměna by byly více ekonomicky náročnějšími variantami a mohlo by vzniknout více problémů. Spotřebitel si pak bude moci zajistit opravu od jiného subjektu. Před tímto řešením ale doporučujeme odborné posouzení vady, aby existoval důkaz o její existenci. Dále bude nutné doložit, že reklamace byla uplatněna.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.