Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 1.1.2019 jsme u jiného dodavatele plynu. Smlouva se Stabil energy zkoncila 31.12.2018. Nekomunikuji telefonicky, pouze reagují na email a neustále naši stížnost předávají svému fakturačního oddělení. Vyúčtování za loňský rok poslali a máme preplatek 24085 kč, který měli podle faktury poslat 2.4.2019. Do dnešního dne jsme jej nedostali.
Sdružené dodávka plynu
Vyplatit preplatek
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
za opoždění se omlouváme, finance Vám budou dnes odeslány na Váš bankovní účet.
Hodnocení:
Komentář: Přeplatek za plyn byl dnes vyplacen na účet. Děkuji za vaši pomoc Janák