Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32627Zkazene maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2019, před 6 lety

Pavel Kinšt

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 9.5.2019 jsem v Lidlu na Písečné v Chomutově zakoupil dvě porce hovězího mletého masa. Obě měly datum spotřeby 11.5.2019. Po otevření jsem podle silného zápachu zjistil, že jsou obě porce zkažené. Bohužel jsem si nenechal účet a maso jsem vyhodil s vaničkami dřív, než jsem se rozhodl napsat tuto stížnost. Kdyby se mi to stalo jednou, mávnu nad tím rukou. Ale v Lidlu je to od jara do podzimu skoro pravidlo. Vyhodil jsem už několikrát kuřecí, jednou tresku, několikrát hovězí. Jednou jsem se už naštval a odvezl otevřené maso zpět do Lidlu v Bílině, kde mi paní prodavačka bez mrknutí oka vrátila peníze. Už jsem dokonce i případ hlásil přímo na reklamační oddělení na webu. Dostalo se mi zdvořilé odpovědi, že je to mrzí. Není to záležitost jedné prodejny, protože nakupuji pravidelně v Chomutově na Písečné i ve Wolkerově, nebo třeba v té Bílině a děje se to všude. Tak nevím, jestli jsem jenom já extra smolař. Lidl mam obecně rád, ale maso je 50/50. Vážně mě nebaví vyhazovat jem tak stovky z okna a není řešení ho jezdit vracet... Za tohle ode mě Lidl dobrou recenzi nedostane.

S pozdravem

Pavel Kinšt


Požadované řešení

Neprodávat zkažené maso


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 10:09, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2019 13:43, před 6 lety

Dobrý den, pane Kinšte,

mrzí nás, že máte s masem opakovaně negativní zkušenost a za jeho nedostatečnou kvalitu se Vám velmi omlouváme. Děkujeme, že na tento problém v daných prodejnách upozorňujete, veškeré informace od Vás předáme kolegům z daných poboček, aby vše prověřili.

V případě, že se Vám tato situace stane, určitě doporučujeme maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.

Znovu se omlouváme za nepříjemné zkušenosti a přejeme Vám pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2019 06:18, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.6.2019 06:36, před 6 lety


Pavel Kinšt

Hodnocení: