Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes 9.5.2019 jsem v Lidlu na Písečné v Chomutově zakoupil dvě porce hovězího mletého masa. Obě měly datum spotřeby 11.5.2019. Po otevření jsem podle silného zápachu zjistil, že jsou obě porce zkažené. Bohužel jsem si nenechal účet a maso jsem vyhodil s vaničkami dřív, než jsem se rozhodl napsat tuto stížnost. Kdyby se mi to stalo jednou, mávnu nad tím rukou. Ale v Lidlu je to od jara do podzimu skoro pravidlo. Vyhodil jsem už několikrát kuřecí, jednou tresku, několikrát hovězí. Jednou jsem se už naštval a odvezl otevřené maso zpět do Lidlu v Bílině, kde mi paní prodavačka bez mrknutí oka vrátila peníze. Už jsem dokonce i případ hlásil přímo na reklamační oddělení na webu. Dostalo se mi zdvořilé odpovědi, že je to mrzí. Není to záležitost jedné prodejny, protože nakupuji pravidelně v Chomutově na Písečné i ve Wolkerově, nebo třeba v té Bílině a děje se to všude. Tak nevím, jestli jsem jenom já extra smolař. Lidl mam obecně rád, ale maso je 50/50. Vážně mě nebaví vyhazovat jem tak stovky z okna a není řešení ho jezdit vracet... Za tohle ode mě Lidl dobrou recenzi nedostane.
S pozdravem
Pavel Kinšt
Neprodávat zkažené maso
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Kinšte,
mrzí nás, že máte s masem opakovaně negativní zkušenost a za jeho nedostatečnou kvalitu se Vám velmi omlouváme. Děkujeme, že na tento problém v daných prodejnách upozorňujete, veškeré informace od Vás předáme kolegům z daných poboček, aby vše prověřili.
V případě, že se Vám tato situace stane, určitě doporučujeme maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.
Znovu se omlouváme za nepříjemné zkušenosti a přejeme Vám pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: