Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nic jsem nezavinil,nabouralo mě zezadu auto pojištěnce Generali.Ale pojišťovna zaplatila pouze polovinu škody,28 000.-Kč.Servis Jarov,jejich smluvní partner,škodu odhadl na 48 500,.Kč,jinak škodu neopraví.Pojišťovna není ochotna dodat výpočet škody,ani uhradit celou částku.Peněz moc nemám,proto doufám že pomůžete.
S pozdravem Alan Megvinet.
Než to dám k soudu,snažím se o dohodu - přece proto mi to nabízíte.
Generali
Generali Pojišťovna a.s.,Na Pankráci 123,Praha 4, 140 21
nesdělili
lubos.kudrna@generali.com,ombudsman@generali.cz
nesdělili
|
Tweet |
Účelem tohoto pojištění je krýt škodu, která vznikla v důsledku cizího zavinění. Ústavní soud ve svém nálezu II. ÚS 2221/07 odmítl mechanické odečty rozdílů mezi opotřebenými a novými díly. Taktéž vyslovil názor, že ke zhodnocení vozidla nedojde, protože hodnota bouraného vozidla je vždy nižší než hodnota vozidla nebouraného a účelně vynaložené náklady (byť i na nové díly) na tom nic nezmění. Účelně vynaložené náklady rovněž nelze přenášet na poškozeného, který na rozdíl od škůdce žádnou svoji povinnost neporušil. V tomto případě je nutné za skutečnou škodu považovat snížení majetku vzniklé za účelem obnovení věci do předchozího stavu.
Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.