Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#3263Naboural mě klient Geerali,nechtějí uhradit škodu.Nekomunikuje ani tisková mluvčí,ani Generali ombudsman - nevím co tento název znamená u tohoto podniku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2014, před 11 lety

Alan Megvinet

Znění stížnosti

Nic jsem nezavinil,nabouralo mě zezadu auto pojištěnce Generali.Ale pojišťovna zaplatila pouze polovinu škody,28 000.-Kč.Servis Jarov,jejich smluvní partner,škodu odhadl na 48 500,.Kč,jinak škodu neopraví.Pojišťovna není ochotna dodat výpočet škody,ani uhradit celou částku.Peněz moc nemám,proto doufám že pomůžete.

S pozdravem Alan Megvinet.


Požadované řešení

Než to dám k soudu,snažím se o dohodu - přece proto mi to nabízíte.
Generali
Generali Pojišťovna a.s.,Na Pankráci 123,Praha 4, 140 21
nesdělili
lubos.kudrna@generali.com,ombudsman@generali.cz
nesdělili


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 11:15, před 11 lety

Účelem tohoto pojištění je krýt škodu, která vznikla v důsledku cizího zavinění. Ústavní soud ve svém nálezu II. ÚS 2221/07 odmítl mechanické odečty rozdílů mezi opotřebenými a novými díly. Taktéž vyslovil názor, že ke zhodnocení vozidla nedojde, protože hodnota bouraného vozidla je vždy nižší než hodnota vozidla nebouraného a účelně vynaložené náklady (byť i na nové díly) na tom nic nezmění. Účelně vynaložené náklady rovněž nelze přenášet na poškozeného, který na rozdíl od škůdce žádnou svoji povinnost neporušil. V tomto případě je nutné za skutečnou škodu považovat snížení majetku vzniklé za účelem obnovení věci do předchozího stavu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 11:18, před 10 lety

Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.