Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
dobrý den, údajně včera t.j. 9.5. mě byla zaslána SMS, nebyla. Až včera v 12,10 hod. mě bylo Dedrou oznámeno odeslání zásilky a až dnes mě bylo oznámeno PPL, že byl balík uložený v zásilkovně. SMS, kterou zmiňujete, že měla dojít včera již okolo desátá hodiny jsem nedostala. Volala jsem dnes na vaší ústřednu PPL a zjišťovala, proč nebyla zásilka dodána. Paní mě oznámila, že jsem nebyla doma. Včera jsem byla hodinu u zubaře, jinak jsem byla po celý cen doma. Mohlo se stát, že zrovna v této době mě zásilku řidič vezl, to ale nic nemění na tom, že jsem o zásilce, která má přijet vůbec nevěděla, navíc vaše časové rozpětí s dodáním zásilky je vždy v určitém dost dlouhém časovém úseku. Vhledem k tomu, že jsem důchodkyně a jsem nemocná, nemohu přes celé město nést 8,5 kg těžkou zásilku. Poprosila jsem paní na vaší ústředně o opakovaném dodání balíku, PPL do města jezdí pořád, myslím, že by to neměl být problém. Sdělila jsem důvody a svoji nemoc a paní byla velice nepříjemná a neochotná a že to není možné. Je divné, že zrovna PPL neopakuje dodání druhý den, jako to mají ostatní kurýrní služby, navíc někteří řidiči jsou značně neochotní a někdy až arogantní, což také nesvětčí o kvalitě PPL. Z uvedených důvodů prosím o dodání mého balíku na moji adresu a vyřešení mé stížnosti. S pozdravem Jana Pechmannová, objednávka č. 40595375483
balík Dedra
doručení na trvalou adresu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.